Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
6 uur geleden zei Jürgen:

Als je een rubriek opent dan zie je toch voor de nog ongelezen topics een bolletje of sterretje staan, dit is t.o.v. de vorige versie ongewijzigd.

Als je op het bolletje of sterretje klikt opent het eerste ongelezen bericht of bedoel jij iets anders?

 

Ik kan die klacht ook niet reproduceren. Volgens mij werkt het zoals het altijd al werkte.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder
5 uur geleden zei Tonskidutch:

is daarom OOK de zoekfunktie nog niet in orde?

krijg telkens helemaal -0-

Ja, dat kan. Ik zal al alles klaar is met converteren een uitgebreide test doen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen de handtekeningen terug? Dit maakt bij bepaalde onderwerpen cq probleem vraagstelling soms goed van pas, dan moet de vraagsteller zijn hele setup niet schrijven, je kijkt naar zijn handtekening.

je zou me blij maken met deze, tenzij deze versie dit niet aan boord heeft.

als ik met android ga naar ongelezen berichten, omslachter dan vroeger, dan ga ik naar het laatste gelezen bericht, wat niet bij ipad en safari is. De vorige versie had dat ook niet, maar nu kan dit misschien opgelost worden? Of vereist dit een instelling op mijn ipad? Indien ja, mijn excuses dan voor deze opmerking.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michel:

Ik ga zoeken. Ads hadden voor mij nu even prio want deze upgrade was weer een dure :(

En wij mogen daar allemaal gratis gebruik van maken :). Wat een luxe. Mijn grote dank hiervoor!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals bij de vorige update scroll ik mezelf nu helemaal suf, onderaan is niets te vinden waarmee je direct terug naar boven springt waardoor ik na het lezen van de berichten terug naar boven moet scrollen om zo weer andere forum te kunnen kiezen. Mocht deze er wel zijn dan kan ik hem niet vinden.

 

Ik heb het al gevonden, links onderin start bla bla.

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoekfuncite.

Als ik op een  bericht wil antwoorden en wil zoeken  naar een eerder bericht  bij b.v. Feedhunters  persconferentie lukt dat niet.... Hebben jullie een tip....

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sjaak(k):

Dat heb ik gemerkt, het lettertype van forum overzicht is nu wel erg groot geworden, fijn voor Jürgen misschien maar de letters zijn nu wel erg dik en grof geworden om de ads een plaatsje te geven.:sick:

Ik snap uiteraard dat de ads prioriteit hebben dat levert geld op, maar gaat nu wel ten koste van de leesbaarheid en het overzicht, ik kan nu zonder leesbril alles goed lezen.:D

Zoals jij op mijn eerder over de het lettertype verzonden screenshot kun zien is het lettertype heel normaal en onveranderd t.o.v. de vorige versie, dat is ook door Michel bevestigd. Ook op mijn MacBook is het lettertype hetzelfde.

Waarschijnlijk zit het in de weergave van jouw tablet of PC.

 

 

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...