Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

Tja ik vind het nog geen verbetering eerlijk gezegd. 

 

-Kunnen we niet wat doen aan die witte achtergrond?  Want doet pijn aan de ogen.

-De reclame die aan de zijkant kan beter bovenin want daar is loze ruimte zat.

-Verder heb ik een nu populair deel/populaire auteurs op de hoofdpagina en dat is irritant want je kunt daardoor de zinnen van de onderwerpen maar half lezen.

   

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Zouden jullie willen kijken of jullie problemen opgelost zijn en zo niet die dan nogmaals duidelijk omschrijven?

 

Zo ja, heb ik het probleem gevonden, alleen nog geen oplossing. Ik heb het nu alleen omzeilt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met het laden van vorige en volgende pagina's is hier nu opgelost.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mooi, dan nu zoeken naar een permanente oplossing. Kan zijn dat het in het komende uur nogmaals kort terug komt ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is een keuze. De sidebar staat er ook alleen op de hoofdpagina waar de breedte niet zo belangrijk is omdat de teksten ook maar (bewust) kort zijn. Zodra je het forumoverzicht of de topics zelfs te zien krijgt, is er geen sidebar meer.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
36 minuten geleden zei Codx:

Tja ik vind het nog geen verbetering eerlijk gezegd. 

 

1. Kunnen we niet wat doen aan die witte achtergrond?  Want doet pijn aan de ogen.

2. De reclame die aan de zijkant kan beter bovenin want daar is loze ruimte zat.

3. Verder heb ik een nu populair deel/populaire auteurs op de hoofdpagina en dat is irritant want je kunt daardoor de zinnen van de onderwerpen maar half lezen.

 

Puntje

1: Bij deze.

2. Nee, helaas.

3. Screenshot, want ik begrijp niet wat je bedoeld. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Citaat

Verder heb ik een nu populair deel/populaire auteurs op de hoofdpagina en dat is irritant want je kunt daardoor de zinnen van de onderwerpen maar half lezen.

 

Dan snap ik nog steeds niet wat er precies irritant is en wat er kennelijk maar half leesbaar is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voor wat betreft puntje 2: Die advertenties kunnen niet naar boven want ik moet ook rekening houden met kleine schermen en dan past het niet meer.

 

2017-08-20 13_10_53-Clipboard.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2017 om 20:20 zei Michel:

 

Waarom zou je dat willen? Je hebt hier toch een prima URL kopie functie?

 

 

Ik deel de vraag van @catw.

 

Bij slechts één verwijzing werkt de URL-kopie functie natuurlijk prima.

Als je naar meerdere posts wilt verwijzen, is het noemen van de berichtnummers vaak veel overzichtelijker dan al die URLs toevoegen.

En daarnaast: ik maak ook wel eens aantekeningen op papier over voor mij zeer interessante posts. Het eenvoudig kunnen aangeven van een berichtnummer is dan beduidend simpeler dan een hele URL overschrijven!:crazy:

Bovendien heb ik bij sommige forums gezien, dat als een forum database wordt omgezet naar een andere database, dat dan de linken naar oude posts soms niet meer werken. Dan ben ik blij dat soms een andere manier van verwijzen gebruikt is; waardoor ik nog wel de verwijzing kan volgen!

 

Overigens ben ik ook benieuwd naar je reactie op mijn suggestie uit bericht ## (op pagina 11) over de tijdsaanduiding.

bij deze de link:

(Oeps ik zie nu meteen alleen de begintekst van de post in beeld, in plaats van de link. Terwijl het deel van de post waar ik op doelde verderop in de post stond; maar dus nu niet zichtbaar is. Jammer dat ik dus niet gewoon alleen het berichtnummer kon vermelden....  )

 

Maar je bent natuurlijk nog druk met de problemen rond 'vorige' en 'volgende'!

Mijn dank en respect voor je werk hierin.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als jij verwijst naar berichtnummers in plaats van URL's wordt ik daar echt niet vrolijk van. Dan moet ik van al die nummers zelf een URL vormen. Handig is anders.

 

In de URL staat wel gewoon een berichtnummer, dus snap niet waarom je nog zoekt:  /forums/topic/360013-sat4all-problemen-op-het-forum/?do=findComment&comment=2462042

 

Correct naar een bepaald bericht verwijzen doe je gewoon zo:

 

 

4 minuten geleden zei a33:

 

Bovendien heb ik bij sommige forums gezien, dat als een forum database wordt omgezet naar een andere database, dat dan de linken naar oude posts soms niet meer werken. Dan ben ik blij dat soms een andere manier van verwijzen gebruikt is; waardoor ik nog wel de verwijzing kan volgen!

 

Dat probleem blijf je houden want de berichtnummers zijn een verwijzing naar diezelfde database en die zullen dan 9 van de 10x bij een migratie ook wijzigen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou bijv:  "Sat4all - problemen op het...."     Je moet er nu met je muis overheen wil je de volledig zin zien. Maar als het niet omhoog kan  dan houd het op.  De rest is nu wel beter leesbaar.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel niet berichtnummer 360013, ik bedoel het aanduiden van berichtnummer #1, #2, etc van een topic. Dat nummer wijzigt niet bij een migratie, lijkt me.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...