Ga naar inhoud


F1 komend weekeinde in Japan


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mag ik mij Sat4all vrienden er even op wijzen dat er naast Verstappen er ook een (West)Vlaming aan de start komt , spreekt perfect Nederlands.

Vind het soms zielig dat er hier nooit over Vandoorne wordt gesproken door mijn Noorderburen.

Als je daar aan de start staat ben je geen pannenkoek , misschien volgende keer ook Stoffel vermelden , hij verdiend dit ook. :whistle:

 

Hierbij de officiële startorde na allerlei "grid straffen"

 

ScreenShot511.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mojo:

Als Nijmegenaar zal jij toch ook wel eens naar boven kijken en zien wat er allemaal over Nijmegen vliegt.

 

Eh, ja...? Heb je het over de politie of over de ambulance helicopters?  Of wie weet, over de luchtballons die soms 's avonds in de buurt opstijgen? Veel meer is het echt niet hoor, behalve de witte strepen die hoog overvliegende passagiersvliegtuigen achter laten.

 

Overigens, ik ben een sterk voorstander van het opzetten van een snel TGV systeem over de hele EU zodat alleen nog maar intercontinentale vluchten nodig zijn, maar dat even terzijde. Vind het wel tamelijk dwaas om op elk slakje zout te leggen door Tante Truus en co te zeggen dat ze maar beter geen zondagmiddagritje moeten maken en er dan God weet hoeveel brandstof aan halve garen uit te geven die als gekken rondje na rondje na rondje op zo'n maxi-Carrera racebaantje trekken. Daar heb ik de lol nooit van in kunnen zien, en ik hoef alleen maar naar het gezicht van liki lauda te kijken om te weten waar het toe kan leiden (of erger...).

17 minuten geleden zei luisteraar:

Gelijk heb je en rtl duitsland spreekt alleen over Duitsers en Duitse auto merken. 

 

Ja, dat zouden wij Nederlanders nooooooit doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Crazy Sat:

Mag ik mij Sat4all vrienden er even op wijzen dat er naast Verstappen er ook een (West)Vlaming aan de start komt , spreekt perfect Nederlands.

 

 

 

Wij hadden vroeger een schildpad in de tuin met de naam Stoffel, was dus ook een huisdier, maar ja daar werd ook nooit over gesproken.

Dus ik begrijp het wel.(arme Vandoorne):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos Verstappen heeft een zoon Max , een heel goede F1 piloot , maar wel een etterballetje van een jongen , vraag maar na in de streek van Maaseik.
Bovendien was zijn vader niet alleen een prima grindbakexpert maar ook nog een uitstekende wijvenmepper . Met andere woorden van een etterbal krijg je etterballetjes. Liever nog een schildpad in mijn tuin dan zoon te zijn van een lozer .

 

Even een bloemlezing over die etterbal uit een Nederlands weblog  :

 

Voormalig grindbakexpert Jos Verstappen heeft zijn vrouw per ongeluk aangezien voor een bandenmuur. Na een ruzie reed hij haar aan met een bestelbus. Klaarblijkelijk kampte Jos met het wanhopige ex-syndroom, want het hele voorval gebeurde na afloop van een therapeutisch goedmaakgesprek. Leek prima te gaan, tot Jos in de auto weer last kreeg van geweldsneigingen door onmacht. Op het moment dat ze uitstapt, geeft Jos vol gas. Dat kan hij blijkbaar toch goed. Vreemd, tijdens zijn Formule-1 dagen leek hij meer te beschikken over de acceleratie van een stoeptegel in een zandbak. Vriendin rolt de straat op, springt op en rent weg. Jos er achteraan. En die kan met een bestelbus een betere rondetijd neerzetten dan een rennende blondine. Vervolgens rijdt Jos Verstappen vol met de voorkant van zijn bestelbus in op zijn ex. Dat heet in Formule-1 jargon ook wel poging tot doodslag. Bovendien is Verstappen al eerder veroordeeld voor het meppen van ex-vrouw Sophie Kumpen. Het ego van Jos trekt vaginale afwijzing blijkbaar niet zo goed, qua narcistisch godcomplex. Die man moeten ze dus nooit meer in de buurt van vrouwen laten. Jos Verstappen is voor vrouwen namelijk zo galant als maandverband van schuurpapier. Bovendien krijgt hij moordneigingen van vrouwen die 'nee' zeggen, dus dan heb je toch een probleem. Staatsgevaarlijk, met name wanneer hij in een auto zit. En dat hadden we toch al wel eerder kunnen concluderen na zijn compleet mislukte carrière. Jos Verstappen zou de rest van zijn leven eigenlijk alleen nog maar onder toezicht wasknijpers mogen monteren.

 

Daarom wordt in Nederland Max aangesproken met zijn voornaam , met een familienaam als Verstappen echter .....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Nou nou wat een onzin staat daar zeg https://www.geenstijl.nl/2837621/jos_verstappen/

Als Belg weet je vast niet dat wij Nederlanders wel beter weten dat je ''GeenStijl'' en ''Dumpert'' beiden een onderdeel van de Telegraaf media groep niet serieus moet nemen.

Jullie landgenoot Topman Ysebaert van Mediahuis, de nieuwe eigenaar van de Telegraaf Media Groep (TMG), af wil van GeenStijl en Dumpert. Dat zegt hij in een vraaggesprek met de Volkskrant. "Wij willen ons concentreren op professionele journalistiek en daar hoort een bepaalde ethiek bij. We zijn geen moraalridders, maar er zijn grenzen." 

 

Mooi om te zien Sjaak dat een Nederlander in een opgezette val van een boutade trapt. :grin:

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...