Ga naar inhoud


Wie durft?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Penthe, wat vrienden/kennissen/... van jou liken; en taggen; en .... kan ook van interesse zijn voor andere bedrijven dan "fecesboek". En dan hoeft het nog niet op "fecesboek" te gebeuren maar op eventueel ad.nl.

 

Jij kan wel beslissen om weinig tot niets te posten; maar je kan wel mee op een foto staan van een hondententoonstelling - door een andere gebruiker, zelfs onbekend voor jou, gepost.

Vrienden van jou kunnen die foto taggen, de AI/gezichtsherkenning bij "fecesboek" zal wel verder werken en jou ook kunnen identificeren.

 

Maar goed, ben zelf geen "fecesboek" gebruiker; op "schitter" zal je me ook niet vinden. Dus, ik weet (misschien) niet wat ik mis; maar ben minstens even gelukkig.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Meneer Zuckerberg mag nu op de koffie bij het congres.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe
Dat je niet exact weet hoe FB aan z'n gegevens komt kan ik inkomen, 90% van de gebruikers weet dat niet.
Maar wat ik niet begrijp is dat jij zo volhardt in je onwetendheid.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En we hebben beeld!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect voor anderen...... ik wordt helemaal zat van dit gezeur.. ik plaats een foto van mn poes in de tuin of eens een heerlijk gerecht wat ik gemaakt heb. JA en ? En wie heeft nu wat aan die info ? En wie kan er wat mee ?

Ik hoop dat de kenners op bovenstaande iets kunnen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Wanneer je zoiets bagalliseert, zet je de deur open voor groter onheil,maar dat is je eigen keuze.

Voor wat mij betreft is deze actie van Lubach het begin van het einde van fb.

 

Dan zou ik die onheil al sinds 2007 moeten hebben maar dat is niet zo, en FB gaat niet verdwijnen want dat houd een klein eigenwijs land als Nederland echt niet tegen. En Lubach is een lachertje.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
15 minuten geleden zei ronaldsl:

En wie heeft nu wat aan die info ? En wie kan er wat mee

Jij denkt dat je alleen een foto plaatst?

 

https://nl-nl.facebook.com/help/210676372433246

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei De_Perre:

Penthe, wat vrienden/kennissen/... van jou liken; en taggen; en .... kan ook van interesse zijn voor andere bedrijven dan "fecesboek". En dan hoeft het nog niet op "fecesboek" te gebeuren maar op eventueel ad.nl.

 

Jij kan wel beslissen om weinig tot niets te posten; maar je kan wel mee op een foto staan van een hondententoonstelling - door een andere gebruiker, zelfs onbekend voor jou, gepost.

Vrienden van jou kunnen die foto taggen, de AI/gezichtsherkenning bij "fecesboek" zal wel verder werken en jou ook kunnen identificeren.

 

Maar goed, ben zelf geen "fecesboek" gebruiker; op "schitter" zal je me ook niet vinden. Dus, ik weet (misschien) niet wat ik mis; maar ben minstens even gelukkig.

Ik zit er al meer dan 10 jaar dagelijks op dus genoeg geleerd door de jaren heen, het zijn allemaal betweters die tegen Facebook zijn , voor mij is het een open deur naar familie en vrienden waar je dan elke dag kontakt mee kunt hebben zonder de telefoon op te pakken. Ow het is zo gemakkelijk een vingertje te wijzen. En het kan mij niet schelen wat bedrijven denken, ze bereiken me toch niet wat ze ook proberen. Ik ben uit Nederland vertrokken om de doem denkerij, er is dus echt geen reet veranderd door de jaren heen. Dus ook geen reden om er ooit weer terug te keren.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ronaldsl
Filmpje kijken en als je het dan nog niet snapt houdt het op.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://www.google.de/search?q=wat+verzamelt+facebook+voor+gegevens&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=lh_NWuLAF9DCXrzAqLgPr

 

Gegevens van betalingen van je verzamelen... Brrr.

 

Gegevens van betalingen.

Als je onze services gebruikt, zo schrijft facebook ter verklaring,  voor aankopen of financiële transacties (zoals wanneer je iets koopt op Facebook, een aankoop doet in een game, of een bedrag doneert), verzamelen we gegevens over de aankoop of transactie.

Facebook geeft aan dat ze onder meer je betalingsgegevens, zoals het nummer van je creditcard of betaalkaart en andere kaartgegevens, andere account- en verificatiegegevens, en details met betrekking tot facturering, verzending en contactgegevens verzamelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop nooit iets via Facebook, wist niet eens dat dat kon. Ik heb geen creditcard dus daar zal het ook niet misgaan, ik bestel wel eens online maar dat heeft 100% niets te maken met FAcebook maar met een onafhankelijke Spaanse winkel. Nogmaals HET LIGT ALLEMAAL AAN JEZELF, het vingertje wijzen na zelf gewoon veels te veel online gezet te hebben, het is je eigen schuld dat bedrijven die data kunnen halen had je het maar niet online moeten zetten. Maar schijnbaar weet ceesv zonder Facebook te kennen veel meer dan dat ik weet na meer dan 10 jaar dagelijks gebruik en het dagelijks lezen van nieuws.

 

8 minuten geleden zei Psychosammie:

@ronaldsl
Filmpje kijken en als je het dan nog niet snapt houdt het op.

Filmpje is en blijft propaganda, het had net zo goed de politiek kunnen zijn die dit filmpje maakte dus nemen met een enorme korrel zout en Lubach ergens in een opvanghuis zetten lijkt me een beter idee want die man spoort voor geen meter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Interessant om te zien wat "sociale" media teweeg brengen.

Net in een van de nieuwsrubrieken werd opgesomd waar Zuckerbergs bedrijf van wordt verdacht.

Daar wordt je niet vrolijk van.

 

Maar de aanklager zal het wel helemaal mis hebben, niets aan de hand, het is allemaal propaganda.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...