Ga naar inhoud


Wie durft?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Nee het draait allemaal om geld, zodra er een beschuldiging valt ruikt men geld en wordt de hele zooi flink opgeblazen want zo komen de miljoenen binnen. Hoe meer mensen de propagande geloven hoe meer geld er te halen valt. Maar eerlijk gezegd ben ik er weer klaar mee, droom maar lekker verder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Het gaat facebook inderdaad om geld, 2017 15 miljard dollar netto winst door jouw privacy gegevens te verkopen aan derden.

Zuckerberg zou een vermogen hebben opgebouwd van ongeveer 51 miljard Dollar.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de facebook aandelen zijn er gister avond nog ongeveer 3 euro van gestegen, voor facebook alleen maar gratis reclame zo, goed voor de aandelen dus

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Follow the money"

"There ain't no such thing as a free lunch" 

 

Facebook is voor de gebruiker kosteloos. Marc Zuckerberg c.s. verdienen er miljarden aan.

Gratis? Nee, want er wordt dus flink aan je verdiend!!

Als je het niet erg vindt uitgebuit te worden, gewoon doorgaan met het gebruik.

En achteraf niet klagen dat je blijkbaar toch gemanipuleerd bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,Facebook (waartoe ook What's app behoord!) is misschien wel de grootste datazuiger van het hele spul,maar ook Google(ook eigenaar van Youtube!),Apple en Microsoft doen hier aan mee.

Twitter in mindere mate.

Ik werk dan ook meestal vanuit Linux (KDE Neon) in dualboot met een behoorlijk afgeschermde 10 (met een aangepaste hosts en firewall)

Bij beide is Firefox dichtgetimmerd dmv. about:config (zie het topic in het linux gedeelte van dit forum) en is Ixquick mijn standaard zoekmachine.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, mij boeit het niet. Ik heb geen FB.

 

Wie van jullie heeft zijn gegevens wel eens gedownload? Wat zijn de bevindingen?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Leuke vraag aan Zuckerdinges, wilt u vertellen in welk hotel u vannacht slaapt?

 

Eh, no.

 

Dat is privacy.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs als niet geregistreerde FB gebruiker ben je niet veilig (voor FB Pixel - ook niet op websites van de overheid)... Maar je mag de vinger niet op de wonde leggen, want dan krijg je toch alleen maar de wind van voren van de adepten.

 

Er is nog een ouder filmpje dat Pixel iets verder uitdiept.

 

Maar toegegeven, ze zijn niet de enigen met boter op het hoofd. De introductie van de smartphone heeft op het vlak van gevolgd worden de zaken alleen maar erger gemaakt (Wifi/gps/cell).

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bekend geworden dat zorgverzekeraars jouw surfgedrag naar FB sturen.

https://nos.nl/artikel/2226902-verzekeraars-sturen-surfgedrag-naar-facebook-ook-van-medische-pagina-s.html?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menzis en ONVZ zijn duidelijke een beetje geschrokken

https://nos.nl/artikel/2226957-menzis-en-onvz-gebruiken-tracking-pixel-van-facebook-niet-meer.html

 

@Penthe

Je zal maar net bij Menzis opgezocht hebben of het zalfje voor je herpes genitalis wel in het basispakket zit :sick:

 

Maar wat je er niet zelf op zet slaat FB niet op hè. Dream on!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wisten jullie dat Hyves terug wil komen, er zijn ondertussen weer een zooi aanmeldingen en dat aantal gaat met het uur omhoog. https://www.hyvesbook.nl/

 

12 uur geleden zei Psychosammie:

Menzis en ONVZ zijn duidelijke een beetje geschrokken

https://nos.nl/artikel/2226957-menzis-en-onvz-gebruiken-tracking-pixel-van-facebook-niet-meer.html

 

@Penthe

Je zal maar net bij Menzis opgezocht hebben of het zalfje voor je herpes genitalis wel in het basispakket zit :sick:

 

Maar wat je er niet zelf op zet slaat FB niet op hè. Dream on!

Je bericht slaat kant nog wal, en dat vooral met het gekleurde nieuws van de NOS bravo! En waarom betrek je mijn naam daarbij? Omdat ik niet meer reageerde, dat doet ik inderdaad niet meer na dit laatste bericht in dit draadje. IK wilde enkel maar even hier melden dat Hyves op het punt van terugkeren staat dus mensen schrijf jezelf alvast lekker in!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...