Ga naar inhoud


Telenet start binnenkort met testpubliek voor nieuwste box met Netflix


Aanbevolen berichten

in oktober worden de eerste testers met de nieuwe app klaargemaakt om deze ook te testen dus tegen januari volgt de rest van de testers denk ik want in februari word alles voor het grote publiek klaargemaakt.

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

5 minuten geleden zei wapper:

Je brengt nu dingen naar buiten die je als tester volgens mij niet naar buiten mag brengen, volgens mij geldt ook voor telenet test een NDA.

die info staat open en bloot op hun eigen forum, dus iedereen kan dit lezen ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of het ergens anders publiek is, betekent niet dat je, wanneer je een NDA getekend hebt, mag bevestigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mij hebben ze de nieuwe box ook voorgesteld (als trouwe klant LOL).

Ik begrijp dat ik :

- Mijn oude digibox moet teruggeven en dus al mijn opnames kwijt ben.

- Een toestel krijg dat nog in testfase is en dus gebreken zal hebben - wat ook blijkt uit de commentaren hier.

 

Ik betaal nu al zo'n 10 jaar huur voor mijn oude digicorder.

10x12x8 euro = 960 euro

Ik vind dat ik dan toch wel het recht zou moeten hebben mijn oude toestel te behouden.

 

Tenminste tot ik alle opnames heb kunnen bekijken.

En tot ik zeker ben dat de nieuwe box naar behoren werkt.

 

Ik heb hierover gebeld met Telenet maar ze wijken niet af van hun standpunt.

Is hier niets tegen te doen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, klagen,

Nee, ze luisteren toch niet.

 

Opzeggen en een andere provider kiezen met dezelfde voor en nadelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ja,

1 uur geleden zei ceesv:

Opzeggen en een andere provider kiezen met dezelfde voor en nadelen.

Soms kom je van de drup in de regen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎4‎-‎2018 om 00:16 zei digitaal kijker:

met mogelijkheden als stembediening

let maar op anders gaat het regenen

 

maar toch frappant dat de box van xs4all gratis is en die van KPN en Telenet 5 euro kost (het huidig model)

als je 10 jaar klant bent zou ik eens gaan praten over die huur

daar is in België sowieso al een en ander over te doen geweest bij andere toestellen zoals de vaste telefoon (dat zou men toch afschaffen huurkosten?)

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conclusie is wederom dat er gouden bergen beloofd worden, maar uiteindelijk je die flutontvangers en gecontroleerde cloudopname niet zou moeten willen.

Helaas zijn er ook nog providers waar hun eigen hardware zelf verplicht is (IPTV en Digitenne).

 

Dus blijf ik maar lekker bij mijn eigen ontvanger, waarbij ik kan opnemen wat ik wil, bewaren zolang ik wil, doorspoelen zoveel ik wil, pauzeren zonder reclames en kijken op al m'n devices, ook buitenshuis.

Backup via een cloud zou ik ook zelf kunnen doen, een afstandsbediening die niet via infrarood werkt bestaat ook (bij VU+ dacht ik).

Dan maar Netflix en overige ondemand met een app en via een Chromecast.

 

Kan iemand nog iets noemen wat ik dan nog mis omdat ik niet zo'n gedrocht van de provider gebruik?

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Tonskidutch:

maar toch frappant dat de box van xs4all gratis is en die van KPN en Telenet 5 euro kost (het huidig model)

 

Gratis, en je maandbedrag dan?

XS4ALL is niet de goedkoopste provider (wel een hele goede), dus zit de prijs van die ontvanger gewoon in je abonnementskosten verwerkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het maand bedrag voor de internet dienst en TV moet men natuurlijk altijd voldoen, ware het niet dat ik nu een half jaar gratis TV heb en helemaal geen huurkosten voor de TVbox

want 10 euro/maand is een stevig bedrag

 

pas als ik een tweede box neem betaal ik 5€/maand erop toe

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Tonskidutch:

en Telenet 5 euro kost (het huidig model)

als je 10 jaar klant bent zou ik eens gaan praten over die huur

 

Nope, die rekenen 9,2 euro per maand huur.

 

Gemiddeld gaat dat toestel toch drie tot vier jaar mee voor hij kuren krijgt, al naargelang hoe intensief die digicorder gebruikt wordt.

Reken de winst uit voor Telenet: 12 x 9 x 3 = 324 euro, daar heb je een heel fijne satontvanger voor.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...