Ga naar inhoud


Telenet start binnenkort met testpubliek voor nieuwste box met Netflix


Aanbevolen berichten

pwoah,

oké dacht dat het twee boxen betrof ( waarom ik dat dacht? )

maar dan heb je ook wat :grin:

 

Alex1970,

de TV kost straks omdat ik al internet geabonneerd had 17,95 € / mnd

dat is minder dan Telenet ... > maar ik kan het pakket qua zenders niet inzien en dus vergelijken

 

het is dus merkwaardig betreffende die receiver / settop box dat ie zo duur is

en dus ook het oude model, wat kan die dan extra?

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, dat zit erin. Maar heb je ook eens geprobeerd om te navigeren via de standaard AB van de TV. Volledig ondoenlijk en daarom nooit gebruikt...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor Netflix, in mijn TV geïntegreerd, gaat het met de standaard AB eigenlijk relatief eenvoudig, ook door de "aanwijsstok" in de AB.

Je kan ook een los toetsenbord aansluiten op de TV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tonskidutch:

het maand bedrag voor de internet dienst en TV moet men natuurlijk altijd voldoen, ware het niet dat ik nu een half jaar gratis TV heb en helemaal geen huurkosten voor de TVbox

want 10 euro/maand is een stevig bedrag

 

pas als ik een tweede box neem betaal ik 5€/maand erop toe

 

Een tweede of derde of vierde of vijfde ...TV sluit ik aan voor €0,- per maand en nogmaals ik bepaal zelf hoe, waarmee, wat ik ermee kan en mag...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Voor Netflix, in mijn TV geïntegreerd, gaat het met de standaard AB eigenlijk relatief eenvoudig, ook door de "aanwijsstok" in de AB.

Je kan ook een los toetsenbord aansluiten op de TV.

 

 

Kan ik bevestigen, zowel op mijn 4K LG in de living als op de twee philips android tv's in twee slaapkamer werkt Netflix perfect met de afstandsbediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Alex1970:

 

Een tweede of derde of vierde of vijfde ...TV sluit ik aan voor €0,- per maand en nogmaals ik bepaal zelf hoe, waarmee, wat ik ermee kan en mag...

huh, gaat het over IPTV?

 

n.m.m niet als gebruiker van IPTV, toch?

 

begrijp je reactie wel, maar je bent echt niet goedkoper uit als ik met je kaartjes als je een vijfde TV moet kopen en vijf kijkers in een grote woonstede moet herbergen

happy_001.gif

 

wacht voor dat dit zijn eigen leven krijgt, wil ik iets uitleggen betreffende meerdere TV's c.q. aansluitingen in een huishouden:

ik ben er stellig van overtuigd dat men met een gezin samen TV kijkt en ook het ouderlijk toezicht en de kijk op de dingen die je ziet gebeuren in veel gevallen moet bespreken.

die naar hun kamer verdwijnen en in hun eentje de gruwel van de werkelijkheid en de gruwel van de horror moeten verwerken welke op TV te zien is hebben een probleem...

ook het democratische principe wat men samen wil en gaat kijken is onderdeel van een goed gezin...

 

vanavond de 80 jarige oorlog

aangepast door Tonskidutch
uitleg persoonlijke mening

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 15-10-2018 om 12:42 zei Tripleboy:

Is het niet zo dat Netflix al gewoon in je recente TV zit, indien dat zo is, geen TN nodig dacht ik zo.

 

Netflix abonnement is een dienst waar voor je betaald

Netflix App is een applicatie op een toestel en daarvoor heb je een abonnement nodig

dat die App al op de meeste TV's zit daar gaat het toch niet om

 

nu was het zo in 2014-2015 dat KPN Netflix niet in het internet TV abonnement had opgenomen, spotify premium echter wel

spreken we in dit geval

betreffende die TELENET receiver over een App in het toestel of erover dat Netflix qua kosten opgenomen zijn in je maandelijks abonnement van TELENET (dus inclusief) ?

 

ik heb heden ook de Netflix App op de Arris IPTV box, maar betaal om het te kunnen gebruiken apart een abonnement los van mijn IP en TV provider

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix blijft apart te betalen, zoveel is duidelijk, TN slaat geregeld zijn prijzen op, en verzint daar de strafste verhalen voor, een ding blijft je betaalt teveel, en dat wordt op peil gehouden.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor wie geen smart tv heeft staan is zo een box wel handig met een Netflix app in en youtube app en toekomstig misschien nog zender apps.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

de testperiode word al verlengd tot April doordat er nog bugs in de software zit die ze er voorlopig nog niet uitkrijgen,

een vb van een bug is de ondertiteling bij opnames die niet altijd aanwezig is, of bij live tv dat de ondertiteling er gewoon niet opzit (zoals gisteren bij History, via Tv Vlaanderen op satelliet werkte ze wel en is dezelfde zender.)

of ondertiteling die veel te snel verdwijnt zoals op de NPO zenders.

en dan nog te zwijgen van de Netflix app op de telenet box.

en opeens de opnames in de cloud die verdwenen zijn en geen EPG meer enz doordat de verbinding met de cloud verbroken is die in Nederland staat.

nog veel werk aan dus.....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

en ondertussen voor alle klanten welke Wigo hebben en 35 euro willen neer leggen om deze box te mogen huren aan 9 euro ongeveer, en vanaf de 2de box is het aan 4 euro ongeveer, je deelt dan wel de cloud van 200 minuten over alle boxen in je huis.

maar je kan al een profiel instellen per box.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...