Ga naar inhoud


per einde Mei privacy wetgeving


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
6 uur geleden zei sattv4iedereen:

Hopelijk niet van:

sat4all, kan zich onvoldoende schikken naar de nieuwe regels.

het forum word gesloten. Dank voor het jarenlang vertrouwen.

ondergetekende michel administrator sat4all.com

 

We beginnen met het vewijderen van alle (persoons)gegevens van sattv4iedereen 😉

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat zou een goede start zijn

lol

Maar zonder flauwekul , het is natuurlijk wel van belang te weten dat fora deze specifieke wetgeving ook naleven.

Ofschoon we in het verleden ook al eens met nieuwe regels moesten instemmen voorafgaand aan de toegang van het forum.

komt dat nog?

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat denk je van de namen die in het verleden door Michel openbaar geplaatst zijn? Omdat hij ze niet lief meer vind. Ik verbaasde mij erover dat dit zomaar kan.

Overigens hoe zit het hier met de cookies? Ik hoefde hier nergens accoord mee te gaan maar ze zijn er wel.

Als die regelgeving aan de laars gelapt worden gaat het dan nu net zo?

aangepast door Paternoster
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

Maar zonder flauwekul , het is natuurlijk wel van belang te weten dat fora deze specifieke wetgeving ook naleven.

 

 

Ik draai zelf een groot forum en heb het opgelost door een privacy statement te plaatsen met daarin opgenomen dat alleen mailadressen, aliassen en ip-adressen door het systeem worden opgeslagen en dat die niet worden gedeeld met derden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is is het noodzakelijk voor het functioneren van het forum een e-mail adres ?

Op eerste gezicht niet maar een forum heeft ook PM functies waarbij evt een bericht

gestuurd wordt.

Strikt genomen moet een gebruiker daarvoor eerst toestemming moeten geven.

Zo is nu iedere fotograaf fout als hij een foto maakt van personen die vooraf geen

toestemming hebben gegeven.

Je ziet er zijn nog haken en ogen die nog onduidelijk zijn.

Je laat een pasfoto maken de fotograaf maakt met een digitale camera  een foto en zet

de sd card in de printer en print de foto's daarna moet hij direct de sd card wissen.

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paternoster
Hoe kom jij aan die kennis als aspirant lid met slechts 3 postings?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
5 uur geleden zei Paternoster:

En wat denk je van de namen die in het verleden door Michel openbaar geplaatst zijn? Omdat hij ze niet lief meer vind. Ik verbaasde mij erover dat dit zomaar kan.

Overigens hoe zit het hier met de cookies? Ik hoefde hier nergens accoord mee te gaan maar ze zijn er wel.

Als die regelgeving aan de laars gelapt worden gaat het dan nu net zo?

 

Als je in je eerste 3 berichten al zo loopt te zeuren, mag ik dan bij deze jouw toestemming om al jouw privégegevens van dit forum te verwijderen? Dat lijkt mij namelijk een uitstekende oplossing voor het 'probleem'.🤩

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd geleerd dat je maar 1 keelgat hebt, en daar moet het bier in.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...