Ga naar inhoud


Gratis Film europe hd


TEUNISSEN76

Aanbevolen berichten

Mijn basis pakket wordt (ongewenst)  uitgebreidt voor 3 euro meer (zie copy mail onder).

Mijn vraag is: wat houdt "film europe hd" in?

Worden op dat kanaal continu films uitgezonden, of moet je een film kiezen en betalen, of is dit een pools film kanaal zoals ik hem nu gecodeerd vind in de lijst na zenders zoeken(de epg lijkt pools )?

Het kanaal begint pas 20-6.

 

Nb: ik heb zo'n laag abonnement omdat ik van sd (75euro p/j) naar hd moest overstappen (10euro p/j tot 20-6).

 

 

Schrijven canal digitaal:
Vanaf 1 juli 2018 ga je €13,- per maand betalen. Je krijgt dus nog steeds korting. Daarnaast breiden we je abonnement uit met enkele mooie zenders:

Film Europe HD - biedt je een uitgebreide selectie van de nieuwste filmhuis films

TV West - neemt je mee in de regionale actualiteit en amusement

192TV - neemt je mee terug in de tijd met de beste gouwe ouwe videoclips

BravaHD - de enige zender die volledig gewijd is aan klassieke muziek, opera en ballet

Link naar reactie
Delen op andere sites


De titel is onjuist want gratis is Film Europe HD niet, op deze zender zijn gewoon films te bekijken die uit verschillende landen komen en dat kost niets.

€ 3 euro meer voor 4 zenders is niet gratis en het Basis pakket heet tegenwoordig Start HD pakket.

 

Je had jouw vragen ook hier kunnen stellen:

Klanten die niet voor de zender Fox sport wilden betalen konden overstappen naar het Start HD pakket voor € 10,00 deze klanten krijgen er nu € 3,00 bij.

 

Als het goed is krijgen klanten die van het STB pakket kwamen en voor €10,00 konden overstappen naar het Start HD pakket er geen € 3,00 bij.

 

Op Totaal TV staat duidelijk welke groep er € 3,00 bij krijgt.

 

Kom je van het STB pakket dan zou ik een klacht indienen bij Canal Digitaal.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

veel niet-commerciële films van Europese bodem, originele klankband, meestal wel NL ondertiteld.......... heb er ooit een paar keer naar gekeken, en dat was het dan.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, om nu te spreken van de nieuwste?

 

Ze herhalen toch frequent films.

Borgman is al enkele keren gepasseerd; idem voor Nymphomaniac (vol I en II); A pigeon sitting on a branch reflecting on it's existence 

 

Durf af en toe wel eens een film op te nemen; maar het is verre van Film1.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2018 om 15:13 zei erwin05:

Als het goed is krijgen klanten die van het STB pakket kwamen en voor €10,00 konden overstappen naar het Start HD pakket er geen € 3,00 bij.

 

Op Totaal TV staat duidelijk welke groep er € 3,00 bij krijgt.

 

Kom je van het STB pakket dan zou ik een klacht indienen bij Canal Digitaal.

 

Ik kwam het het STB-pakket, maar heb ook de 3 euro verhoging mail gekregen :-(

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...