Ga naar inhoud


voetbal


boudeman

Aanbevolen berichten

Ik houd niet zo van voetbal. Misschien zou ik het spel nog kunnen waarderen als er niet zo'n opgeblazen gedoe omheen zat.

Ik verbaas mij over de fans en hun kledij op de tribune, als ik er beelden van zie.

Ik krijg het Spaans benauwd als ik de mensenmassa's zie op het Museumplein of nu, op de Champs-Élysées. Wat doen al die mensen daar?

Maar ik ga over mijn nek als, ter gelegenheid van een officieel ontvangst, in de krantenkoppen gesproken wordt over: de helden.

Een held heeft voor mij een andere betekenis, en zeker niet iemand die toevallig goed tegen een balletje kan trappen.

Maar wie ben ik......?

Link naar reactie
Delen op andere sites


55 minuten geleden zei Gene 1225:

Gelukkig zijn er op dit forum twee onderwerpen verboden : politiek en .... juist. 

zou daar ook vakantie en weer bij mogen !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En hiermee is alles samengevat, dit onderwerp gaat dicht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...