Ga naar inhoud


Waarom zendt RTL7 vanavond geen uefacup voetbal uit ??


Satterdam

Aanbevolen berichten

In Spanje zijn nu enkel nog de wedstrijden van het Nationale elftal gratis te bekijken al het andere is sinds kort gekocht door Movistar en zit achter de betaalmuur. Ik denk dat het als het zo door gaat allemaal eindigd achter de betaalmuur dus ook het Nationale elftal. Gelukkig kijk ik al vrijwel geen voetbal meer, der is toch geen bal meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


17 uur geleden zei Satterdam:

Vreemde boel weer waar de kijker de dupe van is.

 

Hup, gelijk in de slachtoffer rol.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schotel plaatsen op de 7°E of 10°E en die betaalmuur slopen , kijk al jaren zo.

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Helaas is het signaal te zwak en heb je daar een flinke schotel voor nodig. Met mijn 90 cm triax komt er geen signaal binnen.

 

Nee hoor een 90 cm is prima voor de diverse feeds op de 7°E en 10°E. Al de feeds die ik post zijn met een deltastar 90 cm , andere feedhunters maken ook gebruik van een 90 cm schotel.

Waarom zou het bij jou niet lukken . Het enige struikelblok is de BISS codering , maar met de nodige sloophamers zijn gemakkelijk te vinden of zelf op te sporen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Begrijp ik nou goed dat je aanmoedigt tot illegaal TV kijken?

 

Sinds wanneer is het kijken naar een BISS gecodeerd kanaal illegaal ? En nee ik moedig niet aan , ik geef enkel de feedkanalen aan  , niets mis mee.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Psychosammie:

Begrijp ik nou goed dat je aanmoedigt tot illegaal TV kijken?

Nee, dit is educatief. Je kan er immers geen abonnement op afsluiten dus vrije nieuwsgaring -_-

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2018 om 16:58 zei Crazy Sat:

 

Nee hoor een 90 cm is prima voor de diverse feeds op de 7°E en 10°E. Al de feeds die ik post zijn met een deltastar 90 cm , andere feedhunters maken ook gebruik van een 90 cm schotel.

Waarom zou het bij jou niet lukken . Het enige struikelblok is de BISS codering , maar met de nodige sloophamers zijn gemakkelijk te vinden of zelf op te sporen.

Alleen SD feeds komen bij op zo'n 30 % sterkte binnen. HD feeds komen niet binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...