Ga naar inhoud


Waarom zendt RTL7 vanavond geen uefacup voetbal uit ??


Satterdam

Aanbevolen berichten


De twee wedstrijden worden uitgezonden door Fox Sports Eredivisie 1 en 2. 

Via de satelliet zijn die te volgen voor degenen die daar het geld voor over hebben en dus een uitgebreid pakket hebben genomen.  (1 is vanaf het Basis-pakket te zien.) 

 

Ik begreep dat hiermee de mediawet overtreden wordt, omdat de meerderheid van de kijkers in Nederland de wedstrijden nu niet kunnen volgen. 

 

Een woordvoerder van het Ministerie van OCW bevestigt tegenover het Algemeen Dagblad dat de wedstrijd van Feyenoord op het “open net” te zien moet zijn.  En met open net bedoelen ze dan nog geeneens de echt open zenders, maar ook sommige betaal-TV-zenders zoals RTL en SBS.  

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik niet precies. Ik las ergens dat elke club dit zelf kan regelen met een zender. Maar ik weet niet of dat verhaal juist is.  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ajax heeft logischerwijze een deal gesloten met hun sponsor Ziggo. Maar Ziggo heeft dan wel gekozen voor een vrije distributie (ook voor niet-abonnees), omdat anders de mediawet overtreden zou worden.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 7 kán niets live uitzenden! Er móet reclame tussen en dat gaat bij een 'live' event nu eenmaal niet :) :) . Zie je het gebeuren? 5 minuten voetbal en we gaan er even uit voor de reclame... Yeah right! 15 minuten.. Inmiddels is het 2-0 en niemand heeft de doelpunten gezien... O ja.. Uitzending Gemist..... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie de smileys... Het was natuurlijk sarcastisch bedoeld. Ik geef geen r**t om voetbal (or any sport for that matter). Voor mijn part knikkeren ze dat van alle zenders...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens naar RTL en F1, daar wordt de uitzending ook onderbroken voor de reclame.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarco Kriek heeft op Totaal TV er vandaag een mooi stuk over geschreven. De verwachting is dat deze uitzendingen door Fox Sports  nog een staartje gaan krijgen. Het Commissariaat van de Media hoort nu in actie te komen. 

 

Dit is ook één van de redenen waarom Fox Sports Eredivisie zo graag in de Basispakketten geplaatst wil worden bij o.a. Ziggo en Canal Digitaal. Dan voldoen ze aan de mediawet voor het uitzenden van veel evenementen. 

  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...