Ga naar inhoud


netflix test reklameblokken uit


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat is mij tot op heden niet opgevallen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kennelijk ben ik geen proefkonijn.

Maar wanneer ik dat wel zou zijn, en het zou mij storen, is er een eenvoudige manier om het uit te zetten, in mijn profiel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zal moeten blijken, het is een service aan klanten, informatie over de programma's die je kunt zien.

Vergelijk het met de trailers die je voor een hoofdfilm in een bioscoop te zien krijgt.

Netflix heeft verder geen voordeel bij het vertonen van die trailers, alleen abonnees kunnen die zien, en die hebben hun abonnement al betaald.

 

Aan de andere kant zou je als abonnee voordeel kunnen hebben bij trailers, dan weet je wat het aanbod is.

Restaurants hebben ook menu's met allemaal zaken op die kaart, die je niet van plan was te gaan eten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎8‎-‎2018 om 12:08 zei astro iris:

Dacht dat het in de beginjaren van Veronica was, nu ja kan het mis hebben, is 45 jaar geleden hé. Maar de uitzending was er wel degelijk.

 

 

Zeker, 25 en 26 april 1980

hqdefault.jpg

aangepast door Franck1964

Extrend 9500 S & C, Cisco D-9865 H, Wavefield super HD 100 met Amiko DM-3800, Selfsat H-21D, Amazon Fire TV, Roku 2400x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Netflix-Nederland website is niet van Netflix, maar van Lex Bird Media.

aangepast door Dreeke

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2018 om 16:52 zei ceesv:

Ilse, er is niets om over te slaan, het is geen TV zender.

Zie het als de moderne opvolger van de videotheek.

Je kiest zelf een film naar je interesse, en die kijk je, zonder  onderbreking van reclame, want die is op Netflix nog nooit zichtbaar geweest.

 

Dat heb ik wel begrepen, echter gaat die gene zo snel door alles heen, maar schakelt ook regelmatig naar Youtube en normale Televisie, dat ik het soms niet meer kan volgen. Ik denk dat ik daardoor in de verwarring ben geraakt, thuis doe ik dat niet, maar goed, daar heb ik het ook niet.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 minuten geleden zei Penthe:

Heb het zelfde in Spanje

Bij Netflix?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...