Ga naar inhoud


netflix test reklameblokken uit


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Het is ook bij Netflix niet onopgemerkt gebleven dat er wat ophef is ontstaan want vandaag ontving ik een van de bijna dagelijkse emails van Netflix met daarin o.a. de onderstaande tekst, zie bijlage,

Via de onderstaande link kun je de uitleg lezen, misschien dat sommigen dit dan beter begrijpen...😉

 

https://www.netflix-nederland.nl/netflix-test-met-teasers-tussen-afleveringen/?utm_source=ActiveCampaign&utm_medium=email&utm_content=Ophef+om+proef+Netflix+★+Deze+series+zijn+verlengd+★+Verwijderalarm+|+Netflix-Nederland+nl+Nieuwsbrief&utm_campaign=Netflix+Nederland+Nieuwsbrief+Week+34b+(def)

 

 

Schermafbeelding 2018-08-22 om 20.31.59.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 21-8-2018 om 22:20 zei ceesv:

Ilse, Netflix moet de eerste reclame nog uitzenden, tot nu toe hebben ze nog geen enkel reclame spotje uitgezonden.

Er is ook geen sprake van dat Netflix reclame gaat uitzenden.

Wat Netflix als test op beperkte schaal doet is intro's uitzenden van nieuwe series.

 

De titel van dit onderwerp is misleidend.

 

 

Ah, dat wist ik niet, ik heb het ook niet.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei ilseonline:

 

Ah, dat wist ik niet, ik heb het ook niet.

 

 

.... gelukkig heb je direct al wel een mening :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen blijkt dat er door velen een mening gevormd wordt op basis van onvolledige of onjuiste informatie.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet dat zo nog niet, de twijfelaars zullen nog meer twijfelen vrees ik. Ik heb persoonlijk dit forum niet nodig voor mijn besluit, in het aanbod van Netflix heb ik geen interesse, die interesse ligt op heel andere domeinen. Gelukkig hebben we allen een verschillende mening, anders zou het een saaie wereld zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

ik weet niet of die link nu wel of niet officieel van netflix is Jürgen...?

het antwoordadres zeer zeker niet risico van fishingmails en spambots mij te hoog

 

Dit is duidelijk een officieel link van Netflix, krijg deze al meer dan 1 jaar en het email adres van de afzender is info@Netflix-Nederland.nl

Dit was de vorige mail van hen op 6 juli.

 

Schermafbeelding 2018-08-22 om 20.31.59.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ilseonline:

 

Je kan Netflix bij iemand anders kijken wat ik wel eens doe, dus ...

 

 

...en daar zag je al die reclame voorbijkomen ??

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 uur geleden zei ilseonline:

Geen idee, de gene die dat bedient slaat zo wie zo alles over wat niet interessant is.

Ilse, er is niets om over te slaan, het is geen TV zender.

Zie het als de moderne opvolger van de videotheek.

Je kiest zelf een film naar je interesse, en die kijk je, zonder  onderbreking van reclame, want die is op Netflix nog nooit zichtbaar geweest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...