Ga naar inhoud


netflix test reklameblokken uit


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei muppet:

vroeger met de VHS als je een video huurde dan kreeg je ook promotie filmpjes

dat is in de cinema nog steeds zo

en trailers worden sowieso veel bekeken via internet door de mensen op hun ijPhone

iedereen gebruikt het aanbod dat er is!!!

 

maar dat is nu juist de clou, ik bepaal zelf wel wat ik ga bekijken en ook wat ik zoek is mijn privacy

 

erger me ook aan die aanbevelingen die Netflix geeft voor jou als aangemelde kijker via de zogenaamde slimme zoek algoritmen

but thats me

 

er zal wel een fabelfantastische campagne omheen gebouwd worden als het ingevoerd wordt

 

en dat er mensen rondlopen die men aan het handje moet nemen omdat ze de weg kwijt zijn betekend niet dat die corrupte geperverteerde me too was not me film industrie moet denken dat ze iets nieuws brengen, dat bestond in Rome ook al tijdens het Romeins Rijk vechten en doodslag.

 

aangepast door Tonskidutch

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


38 minuten geleden zei Tonskidutch:

en dat er mensen rondlopen die men aan het handje moet nemen omdat ze de weg kwijt zijn betekend niet dat die corrupte geperverteerde me too was not me film industrie moet denken dat ze iets nieuws brengen, dat bestond in Rome ook al tijdens het Romeins Rijk vechten en doodslag.

 

 

Ehhhh...huh?

Volgens mij ben jij nu ook even de weg kwijt. 😂😨

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg stuiptrekken van het lachen. Uitgerekend op RTL Boulevard...zo´n waardeloos boulevard gossip roddel programma wordt er aan het reklamegebeuren op Netflix aandacht aan besteed. https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/internet/artikel/4378826/no-way-netflix-test-met-reclame-tussen-afleveringen

 

Dit terwijl RTL zelf een reclame graf zender is waarvoor kijkers MOETEN betalen om het te kunnen zien. 😂😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben Netflix gebruiker, maar zie geen reclame.

Moet ik nu klagen, dat ik niet kan klagen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kunnen ook overdrijven, tussen iets met open armen ontvangen en afwachten wat er gaat komen is nog wel een groot verschil.

Het is weer zoals gebruikelijk stemmingmakerij... want inderdaad, er reageren leden die niet eens op Netflix geabonneerd zijn 😉

Ik heb als veelgebruiker van Netflix tot nu toe nog steeds niets gezien v.w.b. dit onderwerp.

 

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem, ik kan nog gewoon kijken zonder informatie over andere Netflix programma's.

 

En het gaat bij Netflix niet over reclame blokken, maar over programma informatie, een heel verschil.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt reclame juicht niemand toe, maar dit is geen reclame en er staat duidelijk dat je het kunt doorskippen. 

Eerst maar eens zien hoe en wat voordat het kippenhok in paniek is. 

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus je kijkt helemaal geen TV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je een abonnement op Netflix nemen, die hebben geen reclame.

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...