Ga naar inhoud


Aanduiding brandstoffen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Jij hebt wat moeite met lezen. Ik heb niet gezegd dat de E voor Euro staat. Maar dat is wel de associatie die veel mensen zullen maken.

Beter lezen dan hoef je een ander niet te beschuldigen van onzin.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uur geleden zei Sprietje:

Aangezien ik gelezen heb dat een auto meer gaat verbruiken naar mate er meer Ethanol is toegevoegd, ga ik dus voor E5 in Spanje.

 

Kan iemand dit bevestigen en om welk percentage meer verbruik moet ik denken dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk toegeven dat ik totaal geen verschil in verbruik merk... In Duitsland tank ik altijd E10 benzine... in SE, DK en CZ is het de gewone euro 95... 

Ik noteer altijd kilometerstand en getankte liters om een inzicht in het verbruik te krijgen, en ik kan geen verschil waarnemen in de verbruikscijfers.

Misschien als je echt veel van de motor gaat vragen, dat er een meerverbruik optreedt??  ik weet het niet, ik rij altijd erg rustig door, en het maakt dus niets uit volgens mijn metingen.

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje

 

 

Een beetje kort door de bocht. Dan probeer je het toch een paar keer? Bovendien is E10 een paar cent goedkoper dus dat compenseert weer.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...