Ga naar inhoud


BMW en tijdgeest


moonchild

Aanbevolen berichten

BMW gaat een nieuwe suv wagen uitbmtrengen. De X5 was nog niet monstreus genoeg, daarom komt er nu de X7 bij. Minimaal gewicht zal 2400 kg worden.......wel genoeg vermogen om binnen 6 seconden naar 100km/h te trekken.

 

Wat zou er in de hoofden van de BMW bazen omgaan? Helemaal los van hetgeen er tegenwoordig op aarde speelt? En wie zou er lef hebben om erin te gaan rijden......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik weet 2 groepen, die daar een toepassing voor hebben, plofkrakers en arrestatie teams!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

U bent abuis,

Dit type wagens vanaf een zeker vermogen is alleen leverbaar met automaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen met zulke wagens hebben wel heel erg veel haast om met al dat vermogen en gewicht in de file te gaan staan..  😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gezien de filmpjes op internet zijn zulke wagens in verschillende landen een vorm van levensverzekering.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moonchild
Hoezo wie zou het lef hebben om erin te gaan rijden?
Als ik de centen zou hebben zou ik me niet bezwaard voelen. Of moeten we allemaal tot de middelmaat behoren?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb de centen, maar heb gekozen voor een doodgewone Ford. Het is een vervoermiddel, een dure, en mensen die een auto nog steeds als statussymbool zien zouden eens een psychiater moeten gaan bezoeken.

..iets met kneuzen die geen vrouw kunnen versieren en zo..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@drz

Je kunt het als een duur vervoermiddel zien, of een statussymbool of gewoon een auto waar je in wil rijden omdat het kan.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Anders zouden we allenaal in een Daffodil 33 rondrijden.

 

Je mag ook genieten van de mooie dingen in het leven!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Psychosammie:

@moonchild
Hoezo wie zou het lef hebben om erin te gaan rijden?
Als ik de centen zou hebben zou ik me niet bezwaard voelen. Of moeten we allemaal tot de middelmaat behoren?

Ik zie je al rondtuffen in een Twingo

aangepast door moonchild

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei ceesv:

Anders zouden we allenaal in een Daffodil 33 rondrijden.

 

Je mag ook genieten van de mooie dingen in het leven!

 

 

"Mooi" is relatief.. Dan heb ik liever een klassieke auto.... Of een klein open autotje voor de mooie dagen.

Ik houd niet van die Boeren Mest Wagens.

9 uur geleden zei Psychosammie:

@drz

Je kunt het als een duur vervoermiddel zien, of een statussymbool of gewoon een auto waar je in wil rijden omdat het kan.

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...