Ga naar inhoud


BMW en tijdgeest


moonchild

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tot zover mij bekend heeft BMW tot op heden nog geen sjoemel software meldingen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft niets met snobisme te maken.

Je mag gelukkig zelf uitmaken waar je het zelf verdiende geld aan uitgeeft.

Daarom bestaan er ook Dreamboxen en Rebox ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die lening zal ook afbetaald moeten worden, je hebt het nu over hoe je een uitgave financiert, lenen voor een uitgave kan afhankelijk van vele factoren soms een optie zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is inderdaad een feit, dat Luxe auto's uit het duurdere segment niet door private personen worden gekocht.

Het is ook bekend dat een auto van de zaak als loon in natura valt te beschouwen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..ooit iemand in een Dacia van de zaak zien rijden? Het gevalletje hebzucht is ook weer een dingetje, het moet altijd zo duur mogelijk en wanneer het budget 50.000 euro is, zal er ook 50.000 uitgegeven worden.

Kneuzen met kleine pikkies zijn er altijd geweest en zullen er helaas ook altijd zijn.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik keek vanochtend eens op de teller en zag dat ik deze week de 50.000e km weg zet in 15 maanden tijd.

Bij een gemiddelde snelheid van 100 km betekent dat 500 uur ofwel 3 maanden aan werkweken verblijf in de auto.

Ik kies er dan voor een comfortabele wagen te rijden, in de file leun ik achterover, en de rij assistent zorgt voor het volgen van de file.

Er zijn dagen dat ik 600 tot 1.000 km afleg, iets wat met een eenvoudigere wagen ook te doen is, maar met veel meer inspanning van de bestuurder.

Nog afgezien van de veiligheid voor de mede weggebruikers en mijzelf.

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...