Ga naar inhoud


De kerstman


Sprietje

Aanbevolen berichten


23 minuten geleden zei Penthe:

Luisteraar is zwaar eigenwijs en leest niks, maar ik gaat mijzelf er niet druk om maken ik ken de geschiedenis.

 

 

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Ondanks zijn herhaaldelijke missers in andere topics blijft hij volhouden, maar ja, inderdaad niet druk over maken..

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luisteraar, mooi synoniem voor een Oostindisch dove pinquin, die pretendeert te weten waar de kerstman vandaan komt, hebben jullie op Antarctica ook een Kerstman, en wordt die slee voortgetrokken, of voort gewaggeld? En neen Ceesv, een pinquin is, net zo min als een luisteraar, een afspiegeling van de maatschappij, dat mag ik toch hopen, of sat4all moet een droom zijn, waar kan gelden, dromen zijn bedrog,  maar niet voor sat4all en voor pinquin´s. Ik houd het ook netjes, maar voor droom kan ik hier ook natte droom invullen voor Antarctica, met al die opwarming, al wordt dat hier ook van alle kanten ontkent. Dat is wellicht de reden dat de Kerstman op Antarctica lang voor er pinquin´s waren op Antarctica is uitgestorven. Hij gaat tenslotte slecht te water, in tegenstelling tot pinquin´s. Ach ja , Of Topic, de rubriek waarin blijkt, dat de duim soms ook lekker kan schrijven. Luisteraar, dat betekent toch ook dat je even je mond houdt, of je duim afzaagt.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...