Ga naar inhoud


aannemer weigert zijn belofte na te komen


sattos

Aanbevolen berichten


Op 30-12-2018 om 21:06, sattos zei:

vloer van de  keuken en overloop zijn niet even hoog,tussen de vloeren loopt een dorpel,

 

in  de keuken kan ik wel laminaat of tegels aanleggen,maar in de overloop gaat dat niet omdat anders laminaat over de dorpel uitsteekt,

 

 

 

Was dat hoogteverschil tussen de vloeren er al op het moment dat je de woning accepteerde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 16-12-2020 om 09:57, Anoniem zei:

 

Was dat hoogteverschil tussen de vloeren er al op het moment dat je de woning accepteerde?

 

ja ik heb het geaccepteerd,maar op zo een moment ga je niet alles na meten.En je staat er ook niet bij stil.

Het zijn ook huizen van het jaar 1954, en alles is schots en scheef,zelf plinten kan je niet fatsoenlijk plaatsen omdat de muren niet recht zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp is ondertussen 2 jaar oud.

 

In dit tempo zal er rond 2050 een oplossing zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2020 om 15:41, sattos zei:

heb dit probleem door gekaart aan de huurcommissie,door corona zijn er langere wachttijden voor de hoorzitting.

 

Ik moest vinyl aanleggen i.p.v. laminaat, en heb hiervoor €340,- voor moeten betalen.

 

 

Lijkt mij prima advies. Laminaat in de keuken en vinyl in de overloop. Hoogteverschil opgelost.

aangepast door boudeman
Link naar reactie
Delen op andere sites

2cm kan je heel makkelijk oplossen door 10mm ondervloer met 10mm laminaat. Is er dan nog altijd hoogte verschil, dan kan je besluiten om er een extra ondervloer onder te leggen. Niet sexy, maar werkt wel. Leg de 2e laag dan wel 90 graden verdraait t.o.v. de eerste laag.... Ondervloer platen zijn niet super duur...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...