Ga naar inhoud


Kan een Telenet CI+ module twee zenders gelijktijdig decoderen


phum3

Aanbevolen berichten

Citaat

en het is zeker niet met een deltacam mogelijk (maar die verkopen jullie dan maar op een andere tweedehands plek)

 

Is wel mogelijk Tonskidutch ! Ik heb zelf ook een deltacam en werkt perfect en zonder kaart. Dus die tweedehands plek is echt niet nodig . Bovendien (g)heeft die deltacam nog meer mogelijkheden maar gaat deze topic niet om... B)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als t.s. die deltacam zou kopen is die wel leeg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Als t.s. die deltacam zou kopen is die wel leeg.

 

Wat dacht je van een unicam programmer , gepaste firmware moet je wel zelf opzoeken. Is in vijf minuten gedaan.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Crazy Sat:

 

Wat dacht je van een unicam programmer , gepaste firmware moet je wel zelf opzoeken. Is in vijf minuten gedaan.

ik weet niet wat daar nog zo fun aan is , je kan er idd de telenet basis zenders mee ontvangen , maar dan ben je beter af met een originele van telenet 65 euro! En je kan hem ook gebruiken voor de kaart van tv Vlaanderen en  canaldigitaal in te steken . Maar de originelen van hen zijn goedkoper . Dus ik zie de meerwaarde niet meer van de deltacam?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chukky2 als je die hebt liggen gebruik je hem natuurlijk en als je 2 tuners hebt dan kan je 2 zenders decoderen en opnemen,

gisterenavond zelf nog getest want wist niet dat het ging voor de ongelovige Thomassen ;-) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik het nu echt van , zonder kaart ben je verkeerd bezig

 

Tonski,  ben je ook zonder module niet verkeerd bezig ?  Ja dan wordt het plots stil  hè ,  en nu heb ik het over de illegale kaartlezer , softcam  oscam cc cam en share;

 

Het onderscheppen van keys is dus verboden ,  Wat wel mag is  een  niet originele module gebruiken , daarmee overtreed je geen enkele regel.  Bijgevolg is smartwi perfect legaal;

 

Het is niet omdat er hier regels zijn over wat wel en niet mag besproken worden op dit forum , dat in de echte wereld dezelfde praktijken plots legaal worden ,  en wat niet mag besproken worden  in de echte wereld  dan ook illegaal is;

 

Ik zal een voorbeeld geven ,  unpairen van smartcard en module ,   deblokkeren van te kunnen doorspoelen  of veranderen van zender tijdens de reclame .

 

Ik denk  dat ik ook het recht het om mijn opnames op een ander apparaat dan het originele af te kunnen spelen. Dit kan helaas niet met de module van telenet .

 

Wat is het verschil tussen dergelijke beperkingen omzeilen en het illegaal onderscheppen van keys om er wat dan ook mee te doen ,  meerdere zenders  tegelijk opnemen (4) (zonder tweede kaart  en  te sharen ?

 

Het is niet omdat één provider (canal digitaal tv vlaanderen  télésat ) een fout gemaakt heeft door met losse smartcards te werken en daardoor massaal geld verloren is , dat dit allemaal perfect legaal is.

 

Illegaal is  niet of niet genoeg betalen of aan de verkeerde betalen om zaken te kunnen zien op één of meerdere toestellen.

 

Hereberie1234

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...