Ga naar inhoud


toch nog een eerlijk mens getroffen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

daarnet stond ik wel even paf, :blink: nadat een Belg uit de grensregio me mijn koffer terugbracht die hij gevonden had

verhaal is kort maar spannend

- net voor de Eurotunnel wilde ik vier weken geleden nog even belgische benzine tanken  met mijn huurauto

- ik ging afrekenen, dat iets duurde wegens het aantal klanten en toen ik buiten kwam was mijn auto (afgesloten) weg

- met zweet in de handen hebben we binnen achter de toonbank nog de bewakingscamera bekeken, die nadien aan de politie is overgedragen

- een man met laptop doet de afgesloten deur op een of andere manier open legt de laptop op de passagiersstoel plugged iets ergens in met een kabel start en is verdwenen

- hele vakantie naar de klote auto met inhoud

- daarnet belde een man aan de voordeur die blijkt de koffer met complete inhoud te hebben gevonden op een parkeerplaats van Luik naar Aken (mijn adres stond aan de binnenkant van het koffer)

 

een eerlijker vinder die Belg die toch even in Maastricht moest zijn 👍

  • Like 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In de verkoop ruimte heeft dan misschien ook iemand met een laptop gestaan, die als relais gediend heeft tussen jouw sleutel en den man bij de auto.

 

Welk merk en type wagen is er verdwenen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Tonskidutch:

daar ze BMW zelf aan de tand gaan voelen omtrend dit voorval

Als je de Duitse TV mag geloven komen deze gevallen dagelijks voor je

bent echt geen uitzondering.

Had verhuurder geen tracking systeem in de auto dat is normaal standaard.

 

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Huur dan ook een normale auto. Niet zo een die bij bepaalde bevolkingsgroepen nogal geliefd is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...