Ga naar inhoud


onregelmatig wordt om een code gevraagd voor ik TV kan kijken, waarom? Alle instellingen staan volgens mij uit, dus geen kinderslot


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Contact opnemen met Canaldigitaal en vragen of ze het kinderslot in je profiel willen resetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er zelf nooit een pincode of ouderlijk toezicht is ingesteld is die code '1234'. Als hij daar te pas en te onpas om vraagt is de box niet in orde. Heel erg vaak 'stort' de AC/DC adapter in. Die levert dan alleen onbelast 12v. Zodra die belast wordt zakt dat naar 9,7v. Ik zou zeggen: probeer eens een andere AC/DC adapter.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimisiku:

Als er zelf nooit een pincode of ouderlijk toezicht is ingesteld is die code '1234'. Als hij daar te pas en te onpas om vraagt is de box niet in orde. Heel erg vaak 'stort' de AC/DC adapter in. Die levert dan alleen onbelast 12v. Zodra die belast wordt zakt dat naar 9,7v. Ik zou zeggen: probeer eens een andere AC/DC adapter.

 

Ik gokte de code in 1 keer goed, dat is het probleem niet. De adapter staat dag en nacht aan, echter heb ik dit nog nooit gehad voor ik op VOL overgestapt ben, het is ook onregelmatig. Wat mij opvalt is dat als ik de tuner uit zet en die nog een uurtje het display laat branden, deze langer blijft branden dan een uur en bij het aanzetten ik meteen beeld heb die vraagt om een code als dat probleem zich voor doet. De adapter ligt ongeveer 20cm onder een plank in een stekkerdoos, op de plank staat de tuner.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn Arris vraagt ook wel vaak een pincode.

En dat is bijna altijd alleen op de commerciëlen, zenders voorzien van CI+ opties.

om even te zien of je het niet vergeten bent; jouw pin

 

verdulleme nu weten jullie dat ik wel eens commerciëlen zenders kijk, flying doctors en barnwood builders:whistle:

  • Haha 1

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei D.Quijote:

 Als de deco een code vraagt kan je die via het groene knopje er af halen. Misschien heb je het groene knopje per ongeluk een keer ingedrukt, want zo kan je een zender blokkeren.

 

Dat zou kunnen, echter is het bij het opstarten van de decoder is dat niet per zender, de hele decoder wil bij het opnieuw opstarten een code voor deze verder wilt opstarten.

 

Als ik de decoder uit zet, dan blijft het display een uur aan staan, alleen het lampje gaan van groen naar rood. Als de decoder zeg maar blijft hangen, dus dat ik deze aan wil zetten, dan vraagt de decoder direct om een code.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...