Ga naar inhoud


F1 komend weekeinde in Abu Dhabi


Sprietje

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nee. Ik ga alleen maar inzetten op Vettel.

 

Vettel somber gestemd: "Ferrari wordt achtervolgd door dezelfde problemen"
Zie: https://racingnews365.nl/vettel-somber-gestemd-ferrari-wordt-achtervolgd-door-dezelfde-problemen

 

Het zullen wel de problemen zijn dat er niet meer gesjoemeld mag worden met de brandstofmeting.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, Sprietje zei:

Het zullen wel de problemen zijn dat er niet meer gesjoemeld mag worden met de brandstofmeting.

 

😂

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij was toch 3e in Q3?

Ah, de nieuwe motor van nummer 2, die daardoor terug gezet wordt op de grid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Safety car na de eerste bocht vanmiddag?

Als je dit leest; "Ik zal bij de start behoorlijk wat risico nemen, want ik moet vóór Verstappen eindigen. Ik ga alles geven en dan zie ik wel wat er gebeurt", aldus Leclerc na zijn wat teleurstellende kwalificatie.

Het is dus even afwachten, met zo een uitspraak is het beter hem er uit te gooien voor de start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Charles Leclerc vlak voor de Grand Prix in Abu Dhabi mogelijk nog een straf krijgen. Er zijn namelijk onregelmatigheden gevonden bij de auto van Leclerc. Er zou een duidelijk verschil zijn tussen de daadwerkelijke hoeveelheid brandstof in de auto van de Ferrari-coureur en de hoeveelheid die Ferrari heeft doorgegeven aan de FIA.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...