Ga naar inhoud


Oostenrijk AM Middengolf 1476 kHz komt terug


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

648 Khz , Overdag caroline met heeeeeeeel veel ruis + een leuke fluittoon er boven op !!

Ze kunnen er dus letterlijk naar fluiten :D en 's avonds is het gigantische puinhoop !!

 

Jammer dat ze hier den Belgiek geen LPAM mogen gebruiken !!

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sommige BBC radiozenders komen overdag redelijk binnen , net beluisterbaar met ruis !!

Maar bv Caroline , de andere zender Radio Murski Val op 648 , een serieuze puinhoop alhier !!

En ivm 1476 , niet meer gecheckt !! Tja , ik luister geen radio meer , enkel soms eens rondneuzen !!

Op 1620 & 1680 zitten hier serieuze bromtonen , ik weet echter niet wat deze zijn !!

 

 

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2020 om 23:11, astro iris zei:

Volgens ik op een radio frequentie blog lees is de start gepland in maart 2020 met een vermogen van 400 Watt. De zender zou Plattenkiste Radio heten.

Op deze frequentie is ook Carillon Welbeing Radio uit de UK actief met een vermogen van 250 Watt, deze zenders zouden mekaar wel eens kunnen storen.

Of aanvullen....😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vermogens van 400 of 250 Watt niet echt prikkelend om daar in het gestoor van fading, pruttelen, zijbandgelispel wegvallen en wat nog meer, uitgebreid naar te gaan zitten luiteren.

Als je ze op Twente SDR niet ontvangt dan zou ik het verder zelf helemaal  niet serieus proberen.  http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het vooral om te zien of hij soms binnenkomt. natuurlijk is dit niet om constant te luisteren. daar zijn andere mogelijkheden voor.

2 uren geleden, cookie monster zei:

Sommige BBC radiozenders komen overdag redelijk binnen , net beluisterbaar met ruis !!

Maar bv Caroline , de andere zender Radio Murski Val op 648 , een serieuze puinhoop alhier !!

En ivm 1476 , niet meer gecheckt !! Tja , ik luister geen radio meer , enkel soms eens rondneuzen !!

Op 1620 & 1680 zitten hier serieuze bromtonen , ik weet echter niet wat deze zijn !!

 

 

 

 

Deze bromtonen de laatste tijd ook al opgemerkt. Trouwens wat de BBC betreft, binnenkort gaan er weer enkelen uit de ether.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Bij mij gaat het vooral om te zien of hij soms binnenkomt. natuurlijk is dit niet om constant te luisteren. daar zijn andere mogelijkheden voor.

Deze bromtonen de laatste tijd ook al opgemerkt. Trouwens wat de BBC betreft, binnenkort gaan er weer enkelen uit de ether.

Is inderdaad wel leuk om uit te pluizen , lekker analoog (Anna liegt niet :D) !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Het zal waarschijnlijk een grote teleurstelling worden met alle welvaartsstoring van Chinese LED en voedings rommel, computers. etc.

Ik neem aan dat in Wenen de ontvangst overdag wel enigzins zal lukken en na zonsondergang in Nederland er wel een skywave te ontvangen zal zijn met sterke fading.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...