Ga naar inhoud


Opbouw Doos stopcontact met penaarde vervangen onder stroom?


pirrewit

Aanbevolen berichten


17 minutes ago, drz said:

maar ik neem geen onverstandige beslissingen.

Ach, als je niet weet wat de gevaren zijn, dan neem je andere beslissingen dan wanneer je wel precies weet waar je mee bezig bent, en welke risico's vastzitten aan je handelen... Dus in dit soort situaties kan je aflezen aan de handelingen hoe goed de persoon de gevaren kent.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Big fellow zei:

Ach, als je niet weet wat de gevaren zijn, dan neem je andere beslissingen dan wanneer je wel precies weet waar je mee bezig bent, en welke risico's vastzitten aan je handelen... Dus in dit soort situaties kan je aflezen aan de handelingen hoe goed de persoon de gevaren kent.

Je moest eens weten hoe vaak ik een opnaaier gehad heb uit het stopcontact en ik weet echt wel waar ik over praat.

Maar om een lange discussie met wijzende vingertjes uit de weg te gaan, gewoon de spanning van het stopcontact af.

Wat idioten zoals ik doen met stroom moeten zij weten, een verstandig mens gooit de groep uit!! Punt.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...