Ga naar inhoud


Illegale streamdiensten uit de lucht gehaald


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De politie in verschillende landen waaronder Nederland heeft vanochtend de nodige illegale streamdiensten uit de lucht gehaald.

Servers in Nederland zijn in beslag genomen.

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1865133961/illegale-streamingdienst-aangepakt-servers-in-nederland-uit-de-lucht

 

Ik ben benieuwd of de klanten binnenkort een rekening kunnen verwachten van justitie.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

De bende had zelfs een eigen helpdesk.

Goh, over arrogant gesproken. :D

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wordt het illegale kijken door de wet zelf veroorzaakt, ik mag vanuit Spanje niet op een huisadres in Spanje Nederlandse IPTV kijken. De enige manier dit wel te kunnen is een illegaal abonnement. En daar gaat het dus gelijk al mis daar is totaal niet over nagedacht en we leven toch zogenaamd in 1 Europa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat heeft met auteursrechten te maken.

 

Nederland heeft niet betaald voor Spaanse adressen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, je moet je aan de wet houden, ben je het daar niet mee eens moet je de volksvertegenwoordiging vragen de wet te veranderen.

 

En dat is al een reden waarom er zoveel illegale kijkers zijn naast dat het goedkoper is.

Ik heb een hele goedkope tv te koop, die is zo goedkoop omdat ik hem bij jou van de muur heb gestolen.😎

 

Begrijp je dat het goedkoop is, omdat men het gejat heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een grote slag slaan betekend meestal al maanden zo niet jaren de desbetreffende spelers in de gaten hebben en houden.

Zo veel als de ICT rechercheurs de laatste jaren aantreffen en onschadelijk maken ook met internationale samenwerking is toch een teken aan de wand.

En het is bekend dat providers aan het onderzoek moet meewerken.

Wellicht dat je het IPTV abo aangeboden door de illegalen nog eens overdenkt!

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je 3 miljoen gebruikers hebt, dan kun je toch gewoon je eigen legale provider starten?

Ik had het wel geweten met een dergelijke afname.

In plaats dat de opbrengst gebruikt wordt voor luxe goederen zou ik het opsparen en een concurrerende provider gestart hebben.

..maar ja, criminelen zijn in de regel wat minder slim.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen vragen al jaren om de geoblocking eraf te halen, zeggen ze met groot bravour dit te doen is het enkel voor vakantie gangers, daar gaat je verspilde moeite. Dus maar een illegaal abonnement denkt het gros dan. Je moet jezelf inderdaad aan de wet houden maar dat valt in sommige gevallen helemaal niet mee omdat je daarbij gehinderd wordt in je dagelijks leven.

4 minutes ago, ceesv said:

Nee, je moet je aan de wet houden, ben je het daar niet mee eens moet je de volksvertegenwoordiging vragen de wet te veranderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het blijft wel raar, als Duitser of Engelsman bijvoorbeeld kan die in grote delen van Europa (en Klaus Schumacher destijds in Brazilië) je programma's uit eigen land volop bekijken, maar landen als Nederland, Oostenrijk kan dat in het geheel niet of amper. Het voelt wel krom dan allemaal zo ondanks wetgeving. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

 

Ik heb een hele goedkope tv te koop, die is zo goedkoop omdat ik hem bij jou van de muur heb gestolen.😎

 

Wil je die dan direct teruggeven? het hele forum is getuige! :D (ik moest hem inkoppen) sorry 😁

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar het punt is duidelijk, illegale streaming verkoopt iets wat ze gestolen hebben.

Daarom is het goedkoper, maar het is ook heling.

 

Indirect sponser er je zware criminaliteit mee, meestal gaan de verdiensten van dit soort praktijken naar nog illigalere activiteiten.

 

Gewoon niet aan beginnen!

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof Fox en consoorten geen crimminelen zijn met hun voetbal belasting. Maargoed het ging erom dat er geen legale opties zijn en dat enkel de illegale optie overblijft en dat is gewoon de schuld van de huidige wetgeving.

 

De rest is ook duidelijk je moet jezelf aan de wet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is het voordeel van satelliet tv. Ze zenden het over een heel groot gebied uit en er kan niet gecontroleerd worden wie het waar ontvangt, dit in tegenstelling tot internet waarbij ze aan je IP-adres kunnen zien waar je zit tenzij je weer met VPN gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...