Ga naar inhoud


emails


21320

Aanbevolen berichten

Op 25-6-2020 om 10:58, Tonskidutch zei:

 

overigens office met outlook kost 68 euro voor 5 pC's thuis en wordt regelmatig ge-upgrade

dus je hoeft niet maar mag ook andere email clients kiezen die wel deugdelijk en stabiel werken

p.s. ook op je mobiel werkt die dan aan email verkeer van jou accounts

Dat is office 365, ik adviseer de koopversie te nemen wat een heel stuk goedkoper is, maar tegen beperkingen aanloopt.

..want, maar één pc maar wel 10 jaar ondersteuning en updates.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wil jij beweren dat de thuisversie van office 2019, die voor rond de 165 euro te koop is, nu ook op 5 pc’s geïnstalleerd kan worden?
Het lijkt mij sterk maar als je gelijk hebt dan is dat zeer interessant.

 

Alleen Office 365, te HUUR voor 65 euro per jaar heeft dit. 
Wanneer je thuis maar 1 pc hebt liggen is dit dus niet handig om aan te schaffen. 
 

Rekensommetje: Office 365 voor 10 jaar kost dus 650 euro, voor 5 pc’s.

Office home&student of home&business voor 10 jaar 165 euro...  voor 5 pc’s is dat  825 euro

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht dan even op office 20 😁
 

Office 2019 is de verbeterde versie van office 2016 en kwam uit in september 2018.

Maar het rekensommetje wordt inderdaad iets anders met een gebruikstijd van 7 jaar..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doet alles gewoon met Libre Office dump de documenten bij mijn vrouw op het werk daar alles MAC en totaal geen problemen en kost me geen cent en kan het op alle computer zetten die ik maar heb. Als ik documenten naar iemand met Microsoft Office stuur is daar ook geen enkel probleem zolang je Libre Office maar up to date houd en nieuwe updates komen met regelmaat uit.

 

Ok je hebt geen outlook maar dat komt hier het huis niet meer in.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2020 om 23:49, Zunigkyk zei:

Bij mij was Mail van Windows10 ook van slag vanaf eind mei, dus  al 2 weken vóór de definitieve 2004 update.

Van de gekoppelde Gmail raakten verzonden berichten zoek, of kwamen restanten in verkeerde mappen, en er kwamen geen bijlages.

 

De problemen met Gmail leken opgelost, maar nog steeds worden mijn email-antwoorden niet opgeslagen.

 

Ik heb nu Bluemail gevonden. Voor Windows desktop is het volgens mij vers van de pers.

Dat lijkt bijna 1:1 vervanger voor Windows Mail.

Gmail werkt er veel beter mee, dat lijkt nu precies op de webversie. Zelfs de rekening van Tele2 krijg ik nu leesbaar.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wanderer zei:

reeds eerder geopperd: Thunderbird!

Waar dan? 🧐

(Ik ken het. Is voor mij veel te ingewikkeld, zeker nu ik alleen nog email in de cloud met IMAP gebruik.)

Bluemail is even simpel als Windows Mail, maar werkt beter met gmail.

 

Je zal ook wel linuxfan zijn. Daar is ook een Bluemail voor.

En dit is het commentaar van een ex-Thunderbirdgebruiker

"After a few years in the domain of Apple, I have returned to Linux. I used Thunderbird as my email client and in fairness it does a reasonable job but after Mail it is, to be kind about it, a bit clunky both in setting up and in operation. The UI is a bit tired too. So for some time I have been reading reviews usually titled along the lines of "The best 8/10/12 alternatives to <mail client=""> on Linux for 201x". And I tried the most of the recommendations at one time or another, but they couldn't handle exchange, they crashed for no obvious reason, or were unbearably slow, or often even more clunky than Thunderbird! Each disappointment was followed by resurrecting Thunderbird. Then I came across Bluemail and installed it with not very high expectations. But what a surprise! I selected Exchange server, entered my email address and that was it: a clean, modern UI with all the facilities I need from an email client that is reliable and fast. Now several months on I use Bluemail on iOS and Android as well as Linux without a glitch for a fully synced service across my devices."

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Zunigkyk said:

Waar dan? 🧐

(Ik ken het. Is voor mij veel te ingewikkeld, zeker nu ik alleen nog email in de cloud met IMAP gebruik.)

Bluemail is even simpel als Windows Mail, maar werkt beter met gmail.

Thunderbird ingewikkeld? Alles gaat voledig automatish met instellen zolang je login informatie maar invult, En IMAP geen enkel probleem al mijn email adressen die ik gebruik in Thunderbird zijn IMAP dat stelt Thunderbird zelf al automatish in.

 

En het Engelse commentaar onder is het een Linux gebruiker en geen Windows gebruiker want in de Thunderbird versies onder Linux en Windows zitten grote verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Penthe zei:

Thunderbird ingewikkeld? Alles gaat voledig automatish met instellen zolang je login informatie maar invult, En IMAP geen enkel probleem al mijn email adressen die ik gebruik in Thunderbird zijn IMAP dat stelt Thunderbird zelf al automatish in.

 

En het Engelse commentaar onder is het een Linux gebruiker en geen Windows gebruiker want in de Thunderbird versies onder Linux en Windows zitten grote verschillen.

Ik kan als Windowsgebruiker het Linux commentaar it is, to be kind about it, a bit clunky both in setting up and in operation onderschrijven. Ik heb er mijn begin met Windows10 (3 a 4 jaar terug) hopeloos mee zitten prutsen.

Thunderbird krijgt van mij geen 2e kans. Of het moet nu compleet anders zijn. Ik denk echter dat Thunderbird richting EOL sukkelt.

Er zijn nog 10tallen alternatieven boven Thunderbird voor mij.

Je kunt misschien meer kunstjes uithalen met Thunderbird, maar dat heb ik niet nodig. Of liever gezegd ik wil het niet omdat het er nodeloos complex van wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, wanderer zei:

wat een onwetendheid, maar ja ieder zijn ding...

Je roept hier steeds losse flodders over Thunderbird.

Volgens mij... omdat jij het gebruikt en zelf van niets anders weet of wil weten.

Maar als je anderen/mij wilt overtuigen moet je met een degelijke argumentatie komen.

In plaats van 'onwetendheid' verwijten.

Dat komt behoorlijk denigrerend over.

 

Kom nou dus maar eens met een solide verhaal, een review en vergeet als alwetende niet de vergelijking met een paar ANDERE emailprogramma's te maken.

In plaats van steeds maar inhoudsloze dingen te roepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, wanderer zei:

reeds eerder geopperd: Thunderbird!

Waar dan? 🧐

(Ik ken het. Is voor mij veel te ingewikkeld, zeker nu ik alleen nog email in de cloud met IMAP gebruik.)

Bluemail is even simpel als Windows Mail, maar werkt beter met gmail.

 
Op 22-3-2020 om 12:28, wanderer zei:

een tip voor Zunigkyk: ga Thunderbird gebruiken...

 

 

En ik gebruik gewoon W10 met de laatste update 2004

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...