Ga naar inhoud


emails


21320

Aanbevolen berichten

Hallo Luitjes,

Mijn w10 is afglopen Do geupdated.

Nu heb ik problemen met al mijn emails, zowel met hotmail, gmail en online, wanneer de emails krijg ik het volgende: de emails ww zijn verouderd. 2 mogelijkheden 1 herstellen, 2 verwijderen.

Ik heb gekoen voor 1. Alle emails worden hersteld. alle emails binnen behalve van online. Sluit de emails af en ga verder met computeren' en een tijdje afsluiten .

Start na 3 uur W10 en ga naar emails, alle acountse zijn verouderd . Nu hetzelfde opnieuw en alles weer goed behalve online. Dit heb ik 5 keer gedaan.

Wie kan me helpen

mvg 

21320

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is het de Windows 10 2004 update waar je het over hebt of een gewone maandelijkse update? Ik vraag dit omdat Microsoft een tijdje geleden zelf heeft aangegeven dat er grote fouten inzaten en het beter was de update nog niet te laten instaleren.

 

Verder kan ik je aanraden in plaats de mail app van Windows te gebruiken om over te gaan op het gratis Thunderbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Penthe zei:

Is het de Windows 10 2004 update waar je het over hebt of een gewone maandelijkse update? Ik vraag dit omdat Microsoft een tijdje geleden zelf heeft aangegeven dat er grote fouten inzaten en het beter was de update nog niet te laten instaleren.

 

Verder kan ik je aanraden in plaats de mail app van Windows te gebruiken om over te gaan op het gratis Thunderbird.

 

Nog nooit problemen mee gehad sinds Windows 3.1.

Ook nu niet met gmail of orange accounts.

Niet alles is stelselmatig op Microsoft updates te schuiven hoor 😁

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Pluizebol said:

 

Nog nooit problemen mee gehad sinds Windows 3.1.

Ook nu niet met gmail of orange accounts.

Niet alles is stelselmatig op Microsoft updates te schuiven hoor 😁

Ok schijnbaar leef jij in een wereld waar wij allen niet in leven, gmail bestond nog niet met Windows 3.1, en waar haal jiij Orange accounts vandaan? En een email app van Windows bestond ook nog niet met Windows 3'1 deze kwam pas tevoorschijn onder Windows 10. Of je moet dit alles onder een geintje gooien wat ik begin te geloven dat dit het geval is. Nog nooit heeft alles goed gewerkt na een update van Microsoft slechts een klein deel in de wereld heeft vrijwel geen problemen omdat ze standaard hardware setups kopen of aangeraden door wc eend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb op de zaak over de 100 computers van verschillende ouderdom, fabricaat en uitvoering in bedrijf, allemaal met windows 10.

Ik heb er geen omkijken naar, het blijft na Windows updates gewoon werken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem hier.. Ik heb rond de 70 pc’c in beheer en alles werkt gewoon zoals het moet werken..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@21320

Laatste versie van Windows?

Welke browser?

 

Geef eens de exacte melding of schermafdruk want nu kan ik jouw melding niet vinden op internet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Penthe zei:

Jaja we weten nou wel dat de gebruikers van sat4all "nooit" enig probleem heeft met de computers,

 

we hebben de hobby probleem ontwikkelaars  (in de topics)

en

we hebben doorsnee gebruikers van windows die geen weet hebben van problemen

 

op de microsoft community lees ik genoeg om te kunnen zeggen dat daar ook voldoende oplossingen te vinden zijn

 

het mail probleem heb ik ook niet!

Wonderfull life

Katie Mulea

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

Ok schijnbaar leef jij in een wereld waar wij allen niet in leven, gmail bestond nog niet met Windows 3.1, en waar haal jiij Orange accounts vandaan? En een email app van Windows bestond ook nog niet met Windows 3'1 deze kwam pas tevoorschijn onder Windows 10. Of je moet dit alles onder een geintje gooien wat ik begin te geloven dat dit het geval is. Nog nooit heeft alles goed gewerkt na een update van Microsoft slechts een klein deel in de wereld heeft vrijwel geen problemen omdat ze standaard hardware setups kopen of aangeraden door wc eend.

 

 

U legt mij dingen in de mond die ik helemaal niet beweerd heb.

Er was destijds wel degelijk Outlook-Express.

En Orange is mijn Internet provider in Frankrijk waar ik woon en leef. Daar heb ik ook e-mail accounts bij.

Dus heb ik het zo'n beetje gehad met jou verdachtmakingen en zal in het vervolg nog weinig of geen aandacht meer schenken aan jou posts hier.

Het ga je goed Penthe.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een office pakket op windows geinstalleerd, werkt men veelal met outlook.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo luitjes,

Ik gebruik edge laatste versie. Mijn W10 is afgelopen Do, versie 2004 geupdated en toen begon het gedonder met de emails problemen.

Wat heb ik gedaan

1 Email assistent, het probleem voor gelegd en kwam met oplossing nl: naar de email probleem site. Voor de hand liggende WW vernieuwen. Heb ik 2x gedaan voor alle 5 emails.

  Het probleem bleef.

2 Online gebeld deze onderkennen het probleem, maar  wisten geen oplossing.

3 Ik heb 5 emails waarvan 2x hotmail, 2x gmail en 1x online waar ik internet en bellen van heb.

 

4 Hebben jullie nog goede ideetjes.

mvg

21320

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, drz said:

Met een office pakket op windows geinstalleerd, werkt men veelal met outlook.

Hmm de meesten die ik ken doen gewoon Libre Office op hun computer zetten. Maar de meeste Windows 10 gebruikers die het zo uit de box hebben gekregen gebruiken meestal de Windows 10 mail app die staat er immers al op en je hoeft er niets anders voor te installeren. En anderen doen de mail enkel via de Browser.

 

Toch raad ik aan Thunderbird te gebruiken voor de emails, gratis en vrijwel nooit problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptophier is ook zaterdag geupdated naar versie 2004. Duurde wel lang, maar alles werkt.  Het komt hier weleens voor dat sommige namen / mappen in het engels staan aangegeven, maar na een update is dat vaak weer verholpen.  Voor ongeveer 2 weken terug heb ik wel een probleem gehad met een wachtwoord.

De enige oplossing die ik kan bedenk is mail verwijderen en opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...