Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

In mijn krant wordt melding gemaakt van een 80+ vrouw met allergische reactie na vaccinatie alhier. De reactie kwam uren later. Rood hoofd en benauwd. Reddingsdienst kwam meteen, adrenaline spray en paar uur opname in ziekenhuis. Daarna alles weer in orde.

Ik denk dat dit alles nog altijd beter is dan besmet te raken. Hoe zou ze dan gereageerd hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk een heel raar idee dat het vaccin er is maar men in de aanloop ernaartoe vergeten lijkt te zijn mensen goed voor te lichten. Ik ben tegenstander van belonen in de vorm van geld of verlof, dat riekt al heel snel naar omkopen en dat wakkert juist twijfel aan!

 

Het is blijkbaar allemaal nog niet erg genoeg. Ik hoop als niet beoogd bij- effect dat de ontwikkeling van de situatie in Engeland meer stimulans zal zijn. Daarnaast zal ook het meer schapen over de dam veel bijdragen omdat het grotendeels onzekerheid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je eens iets wilt lezen over denken, redeneren en conclusies trekken > https://www.scienceguide.nl/2021/01/docenten-in-het-hbo-onvoldoende-bedreven-in-kritisch-redeneren/

best aardig om te weten. Ook als er gebeurtenissen zijn die eenmalig voorkomen zoals die 80 jarige mevrouw

55 minuten geleden, boudeman zei:

In mijn krant wordt melding gemaakt van een 80+ vrouw met allergische reactie na vaccinatie alhier.

 

verder met Corona

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een aftelklok naar iets wat niet benoemd wordt, heeft in dit onderwerp niets te zoeken.

Ik heb dit onderwerp opgeschoond.

 

Corona is een serieus te nemen probleem, wanneer er iets concreets te melden is prima, maar een aftellen zonder concreet te benoemen wat er te verwachten is, heeft hier niets te zoeken.

 

Er wordt op internet al genoeg onzin gepost.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen die tijd hoop ik toch weer in bed te liggen hoor,  ik ben morgen al vanaf 4.45 uur actief en hoop rond 19.00 uur weer thuis te zijn en heb dan dus een dienst van 14 uur gedraaid, dan is het toch wel een keer mooi geweest.

Wordt weer een heftige dag met de nodige mensen ontmoeten in een omgeving waar het virus volop aanwezig is en zorgen zelf niet besmet te raken, dus net weer een nieuw pot met ontsmettingsgel in de auto gezet.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ceesv zei:

Een aftelklok naar iets wat niet benoemd wordt, heeft in dit onderwerp niets te zoeken.

Ik heb dit onderwerp opgeschoond.

 

Corona is een serieus te nemen probleem, wanneer er iets concreets te melden is prima, maar een aftellen zonder concreet te benoemen wat er te verwachten is, heeft hier niets te zoeken.

 

Er wordt op internet al genoeg onzin gepost.

 

 

Die aftelklok heeft direkt/indirekt met corona te maken. Als het niets te maken heeft met corona had ik dat nooit in dit topic geplaatst ceesv.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

1 uur terug, kiekiek zei:

Die aftelklok heeft direkt/indirekt met corona te maken. Als het niets te maken heeft met corona had ik dat nooit in dit topic geplaatst ceesv.

Direct?

Indirect?

 

Wanneer je iets relevants te melden hebt, prima, maar dit is gebakken lucht.

 

Of je onthoudt je van dit soort mededelingen, of je meldt concreet wat er aan de hand is.

We gaan niet in herhalingen vallen, terug naar het onderwerp!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, boudeman zei:

In mijn krant wordt melding gemaakt van een 80+ vrouw met allergische reactie na vaccinatie alhier. De reactie kwam uren later. Rood hoofd en benauwd. Reddingsdienst kwam meteen, adrenaline spray en paar uur opname in ziekenhuis. Daarna alles weer in orde.

Ik denk dat dit alles nog altijd beter is dan besmet te raken. Hoe zou ze dan gereageerd hebben?

Rood hoofd, benauwd .....klinkt mij bekend. Gelukkig bestaat er medicatie hiertegen. Heb het er al over gehad met mijn huisdokter, in bepaalde omstandigheden reageert je lichaam en dan een tijd later in gelijkaardige omstandigheden niet reageert. Het lichaam reageert altijd, maar daar merk je meestal niets van, maar ga je over de grens van het toelaatbare vreemde stoffen , dan krijg je een overreactie. Ieder mens reageert anders en het waarom ligt in de erfelijke factor, zeg maar genen, voegde hij er nog aan toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, de mon zei:

In elk land waar vaccinatie begonnen is stijgt sterk het aantal besmette mensen. Het verband weet men niet meteen.

Hoe kan nu zo'n kl ding verstand hebben?

Eerste les statistiek: verschil tussen correlatie en oorzakelijk verband...

Zo kan je ook vaststellen dat in de landen waar het aantal besmettingen sterk stijgt, men overwegend Engels praat.

Hieruit besluiten trekken zonder verder onderzoek is niet wetenschappelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...