Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, de mon zei:

In elk land waar vaccinatie begonnen is stijgt sterk het aantal besmette mensen. Het verband weet men niet meteen.

Hoe kan nu zo'n kl ding verstand hebben?

Waar komt dit bericht vandaan, zelf uitgerekend?  Die paar prikken zullen nu nog niet veel uitmaken in deze landen. 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uren geleden, jan72 zei:

Eerste les statistiek: verschil tussen correlatie en oorzakelijk verband...

Zo kan je ook vaststellen dat in de landen waar het aantal besmettingen sterk stijgt, men overwegend Engels praat.

Hieruit besluiten trekken zonder verder onderzoek is niet wetenschappelijk.

Een standaard probleem bij mensen die zelfs de elementaire basis van statistiek en wetenschappelijk onderzoek niet begrijpen.

In de jaren 70 was er een grote geboortegolf in Beieren en was het aantal ooievaars aldaar ook veel groter dan gebruikelijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, de mon zei:

 

Lekker dan. Je zou toch heel iets anders verwachten van een vaccin. Hier hetzelfde beeld:

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk

 

Welk vaccin gebruiken ze daar en hoeveel zijn er inmiddels gevaccineerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, kiekiek zei:

Welk vaccin gebruiken ze daar en hoeveel zijn er inmiddels gevaccineerd?

Het gaat niet om het vaccin maar om de taal. In engelstalige landen heeft het corona betere kansen om te versprijden. Komt door de  taal.

 

Zeg eens bloody idiot hardop, veel spit dat dan vrij komt hoor. En vergelijk dit met b.v. het uitspreken van domme sukkel. Komt echt door de taal.

  • Like 1
  • Haha 1

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 tot 6 maanden en wanneer miljoenen zijn ingeënt zal je pas een een daling kunnen zien. Het is nog veel te vroeg voor de invloed van de vaccinatie.

Wat mankeert de mensen tegenwoordig. 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij denkt dat er een verband bestaat? Of heeft het misschien te maken met het feit dat er super spreader events waren eind november? En uiteraard niet met het verloop van de ziekte tussen het besmet raken, symptomen vertonen, opgenomen worden in het ziekenhuis, naar de IC gaan en dan te komen overlijden? Of gebeurt dat allemaal binnen 2 weken?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Big fellow zei:

En jij denkt dat er een verband bestaat? Of heeft het misschien te maken met het feit dat er super spreader events waren eind november? En uiteraard niet met het verloop van de ziekte tussen het besmet raken, symptomen vertonen, opgenomen worden in het ziekenhuis, naar de IC gaan en dan te komen overlijden? Of gebeurt dat allemaal binnen 2 weken?

kiekiek heeft altijd gelijk....dus maak je niet druk..

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, OFDM zei:

Het is nu donderdag dus wat heb ik gemist? Of doelde je op de bestorming van het capitool.

 

Ja, maar dat het zo zou lopen niet. Ik wist het al een week of vier. Maar politiek mag hier niet worden besproken op het forum dus ik heb netjes mijn mond gehouden.

1 uur terug, Big fellow zei:

En jij denkt dat er een verband bestaat?

 

Ik denk helemaal niets, ik laat alleen de cijfers van gisteren zien. Afwachten hoe dit verder gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, kiekiek zei:

Ik denk helemaal niets, ik laat alleen de cijfers van gisteren zien. Afwachten hoe dit verder gaat lopen.

O, dus je had er net zo goed de brandstofprijzen bij kunnen zetten 😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

 

Ja, maar dat het zo zou lopen niet. Ik wist het al een week of vier. Maar politiek mag hier niet worden besproken op het forum dus ik heb netjes mijn mond gehouden.

 

Ik denk helemaal niets, ik laat alleen de cijfers van gisteren zien. Afwachten hoe dit verder gaat lopen.

Dat bedoelde ik dus Kiekiek.

 

Achteraf pas zeggen wat je precies meende te weten.

 

Zo kan ik t ook.

 

Denk dat ik jou maar ga blocken want ik irriteer me mateloos aan je zinloze Posts.

 

 

Effect van t vaccin is pas over dik een half jaar merkbaar,dus een halfjaar nadat iedereen is geënt 

 

Dat is dus februari 2022.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, de mon zei:

FB is mss voor fantasten maar hier is de tabel

een tabel kan je gebruiken en misbruiken

Screenshot_34.jpg.a5f1a104b0117d1ddedb253e4ae1c569.jpg

 

het zegt niet veel als je niet weet wat daar aangeduid staat in zo een grafiek

 

In samenhang met worldometers, levert Nederland geen data aan.

Ook bij Hopkins_covid19 levert Nederland geen data aan.

De gekte die ontstaan is om bij facebook en andere sociale media een groep volgers voor te krijgen, om de stelling die men wilt poneren uit te dragen, is gewoon een uitspraak doen of een getal te plaatsen bij een willekeurig punt op een grafiek die voor velen al erg wetenschappelijk lijkt over te komen.

(men weet niet wat men daar in de grafiek ziet en kan het niet beoordelen)

 

Allemaal fake en heeft niets met een actuele status van doen!

 

bijgevoegde grafiek is puur fake, corona statistieken heeft niets met de consumptie van vleermuizen (bewust gesuggereerd door de tekst) te maken

zo staat het internet vol met gegevens die nergens op slaan

 

 

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...