Ga naar inhoud


Canaldigitaal verhoogt prijzen


ceesv

Aanbevolen berichten


ook nog geen mail gehad van de prijsverhoging abbo rijk 26.95 , benieuwd wat ze met de korting van 17.95 doen van online.nl.  dan wordt overstappen naar een ander internet provider interesanter.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zeg...geen enkel bericht hierover ontvangen vanwege de prijsstijging! 23,95 euro/maand (Riant) is echt wel overdreven voor wat je krijgt: Reclamezenders! Hier in België betaal je voor Tv Vlaanderen maar 15 euro/maand voor "hetzelfde". Meer en meer kijkers stappen over naar (gratis) APP tv/Streaming of "Illegale" IPTV.

aangepast door DigisatBelgium
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of je hebt ooit aangegeven dat je geen mails wilt van Canaldigitaal, of de mail staat in je spam map.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik bericht gehad en overweeg om iptv te gaan kijken via mijn huidige internet provider Budget. Die levert de Arris 2952 en ik vraag mij af of deze geen ondermaats beeld levert voor mijn LG G1 77inch oled tv. Er wordt namelijk niet geupscaled naar 4K door dat ding.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2023 om 08:48, astro iris zei:

Hier ook nog niks ontvangen, bovendien vind ik op hun website hier niks over terug, ofwel is het verstopt dat je het niet kan vinden.😁

Staat al een tijdje op hun website:

 

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/thuis/

4 uren geleden, Donkeyman zei:

Vandaag heb ik bericht gehad en overweeg om iptv te gaan kijken via mijn huidige internet provider Budget. Die levert de Arris 2952 en ik vraag mij af of deze geen ondermaats beeld levert voor mijn LG G1 77inch oled tv. Er wordt namelijk niet geupscaled naar 4K door dat ding.

De Arris 2952 is een verouderde ontvanger. Bij KPN zijn ze inmiddels twee nieuwere ontvangers verder. 

De Arris 5202 is wel een 4K-ontvanger. 

  • Like 2

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Noordzee zei:

 

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/thuis/

De Arris 2952 is een verouderde ontvanger. Bij KPN zijn ze inmiddels twee nieuwere ontvangers verder. 

De Arris 5202 is wel een 4K-ontvanger. 

Dan modder ik nog maar even door met Canaldigitaal tot 1 februari 2024. Dan loopt het contract af evenals het contract van Budget. Vervolgens meld ik me wel aan bij Youfone, want die hebben wel moderne android 4K ontvangertjes en de tarieven zijn wat aantrekkelijker dan die van KPN.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Gerard 76 zei:

Of gewoon NLZiet

Hoe zit het tegenwoordig met de beeldkwaliteit van NL Ziet? Ik hoorde daar in het verleden wat klachten over.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Donkeyman zei:

Hoe zit het tegenwoordig met de beeldkwaliteit van NL Ziet? Ik hoorde daar in het verleden wat klachten over.

Inmiddels heb ik een proefabonnement gestart en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit van NLZIET me niet tegenvalt. Het is een fractie minder gedetailleerd dan satellietontvangst via mijn VU+, maar rechtvaardigt niet een prijsverschil van bijna 30 euro. Ik ga dan ook mijn Canaldigitaal abonnement opzeggen en zie volgend jaar wel of ik nog overstap op Youfone.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...