Ga naar inhoud


Ervaring met Vu+ Solo 2


jbbrans

Aanbevolen berichten

Ik blijf bij mn standpunt, het is een echt snelheidsbeestje.

Gisteren nogmaals een VTi 5.0.1 opgezet en ik zie constant verbeteringen qua installaties, patches, ....

Klant wilde internetradio dus enkele extensies geïnstalleerd en gaat zoals verwacht...

Ik ga vandaag eens met wat skins spelen om te zien als dat ook naar behoren is maar verwacht geen problemen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Omdat ik thuis voor de Radio weergave een HCS gebruik is het me nog niet eerder opgevallen maar nu dat ik hier op de camping de TV ook voor de Radio weergave gebruik zie ik dat ik geen Radio logo in beeld krijg.

Als ik vanuit de TV stand naar de Radio om schakel blijft het laatste TV beeld bevroren in het zicht.

Op mijn Ultimo is dat niet het geval.

 

Heb ik dit alleen en zo ja, hoe kan ik daar een standaard Radio beeld verkrijgen of zelf een eigen Radio logo aanbrengen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat het menu aanpassen op expert?

en welke skin gebruik je momenteel?

ciao

Ja, het Menu aanpassen staat op Expert en de skin is de standaard skin Vu_HD_Series.

 

....en de update van 10.1.2013 is ook al geïnstalleerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de box nu al enkele weken en eindelijk het eerste groene scherm:

Blackhole image en daarna VLC geinstalleerd samen met volume control...je krijgt een groen scherm en daarna blijft de box rebooten.

 

Misschien dat iemand anders het ook wil proberen?

Heb de crashlogs net gewist omdat ik hem opnieuw geflasht heb en een dezer dagen komt Pli erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er al hoor!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er al hoor!

die is er nog niet aangezien de builds van de afgelopen nacht niet helemaal goed zijn gegaan het is dus nog heel even wachten

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...