Ga naar inhoud


Digitenne klanten krijgen canaal digital aanbieding?!


oliver

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zag op tv vandaag een aanbieding voor digitenne klanten. 9.95 met maar 19.95 installatie kosten + installatie.

 

Dat is te goed om waar te zijn, dus, waar zit de catch?

 

Ik zit al te lezen, maar zie nergens nog duidelijke informatie.

 

Het is een 'HD Light packet', met minder zenders dan het basis packet. Jammer, maar niet extreem erg, je kan toch altijd makkelijk 'updagraden'? Meer geld nemen ze graag toch ;) Het packet is wel met een contract van 24 maanden, ok vooruit. Een ontvanger in 'bruikleen'.

 

Verder zit er ook installatie bij. Geen moelijke dingen of zo, gaatje boren in de muur doe ik zelf wel als het nodig is, maar wat valt er over het algemeen onder? De schotel moet op het dak, anders heb ik geen ontvangst. Heeft de monteur een ladder?

 

Verder heb ik al een schotel, dus wil deze liever (een triax 88 met 4 koppen) dus een stuk groter dan wat ze normaal leveren. Doen ze daar moelijk over? Met name het uitrichten, ik vind het opzich wel handig als de monteur hem gelijk uitricht en ik niet vervolgens weer het dak op moet om de schotel te vervangen.

 

Deze actie loopt tot 1 juli, dus heb nog 1 dag bedenkt-tijd; stom dat het me nu pas op viel, maar wat zijn jullie gedachten hierover? Het feit dat de installatie maar 20E is al reden genoeg om over te stappen eigenlijk.

 

oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

http://www.canaldigitaal.nl/overlay/installatie-televisiepakketten/

 

Wanneer je dak niet hoger is als 3,50 meter plaatst de monteur de schotel.

Dus tenzij je in Madurodam woont, plaatst Canaldigitaal de schotel niet op het dak.

 

Verder wordt om een kopie gevraagd van je digitenne rekening.

Canaldigitaal plaatst geen schotels van derden.

 

In de PDF installatievoorwaarden televisiediensten staat het volgende:

 

•     De
plaatsing
van
de
schotel
mag
niet
hoger
zijn
dan
4
meter
boven
het
maaiveld
(gemeten
vanaf

grond

 

Dus Canaldigitaal, wat is nu de maximum hoogte, 3,50 of 4 meter boven het maaiveld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb in mijn tuin geen ontvangst en de schotel kan niet op de muur. Dus er is geen alternatief dan het dak. Wij hebben hier een rijtjeshuis met 1 etage boven de begaande grond en een plat dak.

 

Dit betekent dus dat ik de schotel van canaaldigitaal zou moeten vervangen voor mijn eigen 4 koppig monster nadat ze hem geplaatst hebben?

 

Ik was deze voorwaarden aan het lezen: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/12063%20installatievoorwaarden_a4.pdf

aangepast door oliver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal stelt duidelijk als voorwaarde voor gratis installatie dat er vrij zicht op het zuiden moet zijn bij een antenne hoogte van 3,50 of 4 meter boven het maaiveld.

Heb je dat niet zal Canaldigitaal geen (gratis) installatie leveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hee, nieuwe voorwaarden;

Deze Voorwaarden gelden vanaf 20 september 2012 en vervangen alle

voorgaande versies

 

Bij de promotie actie voor Digitenne klanten zijn oude voorwaarden gevoegd, gedateerd .1 october 2009.

Verder wordt er in de Digitenne reclame bij meer informatie over Canaldigitaal, hoofdstuk installatie nog gesproken over 3,50 meter hoogte.

 

Men is weer eens het spoor bijster.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn dak zit op 5m gok ik zo 2.40 plafonds gok ik zo beneden, 2.20 boven? iig geen 4m :( Misschien heb ik een aardige installeteur ;)

 

Maar ja, als ie het niet doet, ook niet erg, er is 1 plek in de tuin (waar onze eethoek staat) waar ik wss net ontvangst heb, kan hij zijn prutje installeren, weet ik wel weer dat het werkt en hoef ik enkel een kabel om te pluggen, vervelend is het wel ;)

 

Maar voor de rest, wat zijn de haken/ogen? "What's the catch".

 

Edit: lees net: http://www.sat4all.com/forums/topic/333560-kan-je-bij-canaldigitaal-alleen-nog-hd-pakketten-afnemen/ dus ff topicje doornemen :) (stomme titel van dat topic :S)

aangepast door oliver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige voorwaarde voor Digitenne klanten is in de actie voorwaarde beschreven.

 

Dit aanbod is specifiek voor Digitenne-klanten. We sturen u binnen
afzienbare tijd een e-mail met de vraag om een kopie van uw
Digitenne-factuur te overleggen. Wacht de ontvangst van deze e-mail met
ons verzoek een factuur te sturen alstublieft af.

Indien u geen
kopie van uw Digitenne-factuur kunt overleggen wordt het abonnement
automatisch omgezet naar een 2-jarig BasisHD-abonnement (€ 16,95 p/mnd).

 

Verder kan het zijn dat je na de contract periode van deze aanbieding (2 jaar) automatisch wordt omgezet naar het BasisHD pakket, wat je dan per maand kan opzeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ontving vandaag een brief thuis van CanalDigitaal met een persoonlijke aanbieding voor dit pakket voor de prijs van € 9,95 per maand.

Ik ben echter geen Digitenneabonnee, wel klant van CanalDigitaal via het gratis Standaardpakket.

 

Kennelijk kun je als niet-Digitenneabonnee nu ook van deze aanbieding gebruik maken...... 

 

 

Mij vangen ze niet met deze actie, wij hebben genoeg TV-mogelijkheden met de vele gratis zenders.

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...