Ga naar inhoud


Politie arresteert bij invallen 7 personen wegens runnen cardsharing-netwerk


Greatone

Aanbevolen berichten


  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja vindt het niet gek die lui adverteren maar raak,op markplaats dan vindt ik het niet gek dat de providers daarop inspelen het gaat hier een vermogen inkomstenverlies reken maar de belastingdienst gaat ook zijn handje ophouden per client lees weleens wat ze vragen voor een share.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier meer nieuws over deze zaak:

 

 

Bij grote invallen in Enschede, Den Haag en Vlagtwedde heeft politie en justitie enkele cardshare-netwerken opgerold. Daarbij zijn zeven mensen opgepakt. Het gaat om de grootste actie die tot nu toe in Nederland tegen het illegaal kijken van digitale tv is gehouden. Bronnen melden Totaal TV dat de actie op dit moment nog in volle gang is en dat op meerdere plaatsen nog invallen gaande zijn.
 
Het is de eerste echte grote gecoördineerde politieactie tegen het illegaal doorverkoop van tv-abonnementen voor digitale tv. Bij cardsharing wordt een tv-abonnement illegaal via internet onder meerdere klanten gedeeld. Twee Nederlandse aanbieders en een leverancier van beveiligingssystemen hebben aangifte van de cardsharing gedaan. Hierna volgde de politieactie tegen de illegale verspreiding en verkoop van tv-abonnementen. Bronnen melden Totaal TV dat in ieder geval het Luxemburgse M7 Group S.A – eigenaar van CanalDigitaal – en beveiligingsbedrijf Irdeto zich bevonden onder de bedrijven die aangifte hebben gedaan.
Apparatuur in beslag genomen 
Bij de actie zijn vier mannen en drie vrouwen opgepakt. Ook werd er apparatuur bij de invallen in beslag genomen. De politie schat dat enkele honderden mensen illegaal een abonnement bij de verdachten afnamen. Mocht achterhaald worden wie de afnemers van de illegale tv-abonnementen zijn, wordt ook tegen hen vervolging ingesteld. In ieder geval is bij de invallen ook de administratie in handen van justitie gekomen. Kopers van deze tv-abonnementen maken zich schuldig aan heling en kunnen hiervoor maximaal vier jaar celstraf krijgen. De politie schat dat honderden huisgezinnen via de cardsharenetwerken illegaal naar digitale tv hebben gekeken.

 

Bron: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/14640/eerste-grote-politie-actie-in-nederland-tegen-cardsharing.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan schrijft:

 

“Ja vindt het niet gek die lui adverteren maar raak,op markplaats dan vindt ik het niet gek dat de providers daarop inspelen

 

Ik zal het je nog gekker vertellen. Ik heb zelfs op dit forum op de beginpagina aan de rechter zijde reclame gehad over cardsharing van een Nederlandse cardsharer. Jammer dat ik geen printscreen heb gemaakt want dan had ik het kunnen laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vindt het niet gek die lui adverteren maar raak,op markplaats dan vindt ik het niet gek dat de providers daarop inspelen het gaat hier een vermogen inkomstenverlies reken maar de belastingdienst gaat ook zijn handje ophouden per client lees weleens wat ze vragen voor een share.

Dus is Marktplaats nu ook aangepakt? Zij werken tenslotte mee aan deze handel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan schrijft:

 

“Ja vindt het niet gek die lui adverteren maar raak,op markplaats dan vindt ik het niet gek dat de providers daarop inspelen

 

Ik zal het je nog gekker vertellen. Ik heb zelfs op dit forum op de beginpagina aan de rechter zijde reclame gehad over cardsharing van een Nederlandse cardsharer. Jammer dat ik geen printscreen heb gemaakt want dan had ik het kunnen laten zien.

Ik heb die reclame ook gezien.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daan schrijft:

 

“Ja vindt het niet gek die lui adverteren maar raak,op markplaats dan vindt ik het niet gek dat de providers daarop inspelen

 

Ik zal het je nog gekker vertellen. Ik heb zelfs op dit forum op de beginpagina aan de rechter zijde reclame gehad over cardsharing van een Nederlandse cardsharer. Jammer dat ik geen printscreen heb gemaakt want dan had ik het kunnen laten zien.

de reclame aan de rechter komt door jou cookies.

dus als je b.v. veel op lingerie zoekt komt er van zelf een reclame daar te staan.

 

dus mocht je gezocht hebben op cardsharing in wat voor vorm dan ook krijg je die reclame te zien.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Irdeto...mja....dat zijn naar mijn mening zelf ook een stel boefjes hoor. Ze houden er in ieder geval zeer dubieuze opsporingsmethodes op na. Vroeger kwam er bij mij op de zaak ook wel eens een zekere Theo over de vloer. 'Private investigator' voor Irdeto, die graag informatie wilde hebben over hacks en cardsharing. Natuurlijk de beste man na een bakje koffie netjes met een kluitje in het riet gestuurd. :D

 

CanalDigitaal (en ook Irdeto) zijn in mijn ogen vroeger, maar ook nu nog behoorlijk fout bezig geweest. CanalDigitaal speelt dergelijke alternatieve 'abonnementsvormen' natuurlijk ook wel zelf in de hand. Zorg voor een goed aanbod tegen een goede prijs met een veilig systeem dat je niet steeds weer door de klant zelf laat financieren en 80% van je piraterij-probleem is verleden tijd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

CanalDigitaal (en ook Irdeto) zijn in mijn ogen vroeger, maar ook nu nog behoorlijk fout bezig geweest. CanalDigitaal speelt dergelijke alternatieve 'abonnementsvormen' natuurlijk ook wel zelf in de hand. Zorg voor een goed aanbod tegen een goede prijs met een veilig systeem dat je niet steeds weer door de klant zelf laat financieren en 80% van je piraterij-probleem is verleden tijd.

 

Mvg,

 

Michel

Recht in de roos michel 

DM800 HD +oscam 

Maxdigital XP1000 0scam

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag ook geen pilletjes gebruiken

 

deze week in het nieuws dat 60% van de jongeren pilletjes slikken

 

 

kennelijk heeft dit nu weer eventjes de prioriteit bij het OM

morgen gaan ze weer wat anders (oeps morgen is het Sinterklaas)

Dan heb je kennelijk het artikel maar half gelezen, want daar staat in dat deze arrestaties de uitkomst zijn van een gedegen voorbereiding van enkele jaren. 

Die vergelijking met pillen gaat dus aan alle kanten mank.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...