Ga naar inhoud


Vanaf dit jaar bruine piet ipv zwarte piet (zwarte piet racisme).


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

het rare is;

als ik 50+ jaar geleden geboren ben noemt men me al racist, kettingroker, alcoholist, dierenslachter en lijkeneter, slavendrijver. { homo / lesbienne / bisexueel / provo / pro-nixon / kind van de berlijnse muur / geindoctrineerd door de zuilen / slaaf van de Olie Baronnen / Hair en Bangladesh concert }

en

vanaf 2014 geboren ben je een engel en een schatje, de wereldburger.

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


vanaf 2014 geboren ben je een engel en een schatje, de wereldburger.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

En dan zijn we weer allemaal op het "goede" spoor en daar past dit dan ook wel weer bij.

 

(moderator, als het niet kan of mag dit muziekstukje dan maar snel verwijderen en mijn welgemeende excuus)

(van internet geplukt, hun site, waar iedereen hun muziek kan beluisteren en ook downloaden)

Pie Jesu.mp3

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij nederlanders hebben geleerd ons altijd netjes aan te passen aan de gebruiken van een land.

We zijn hierin zo ver doorgeschoten dat we ons nu in ons eigen land maar gaan aanpassen.

Als je dat niet doet discrimineer je.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,en Belgische ketens/winkels slaan die gewoon over,en kan je er vanaf volgende week lustig door het kerstdorp/afdeling lopen,en je kerstinkopen al doen.

Is het nu  :) of  :( dat ze daar eind augustus al aan beginnen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,en Belgische ketens/winkels slaan die gewoon over,en kan je er vanaf volgende week lustig door het kerstdorp/afdeling lopen,en je kerstinkopen al doen.

Is het nu  :) of  :( dat ze daar eind augustus al aan beginnen?

Als dat een probleem is dan mag je van mij, samen met Sinterklaas en de Kerstman, vanaf mannekepis rechtsaf naar de grote markt en daar aan de rechterkant naar het biermuseum voor een goede pint.

 

In dit uiterst zeldzame geval wil ik dan wel weer als sinterklaas optreden, zou het als geboren Amsterdammer eigenlijk niet meer doen vanwege de zwartepieten kwestie.

post-51681-0-92467700-1408909310.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

was het niet zo dat die str*ntho*r van de verenigte naties Verene Shepherd) zich uitsprak tegen zwate piet en pleite  voor een totale afschaffing van ons sinterklaasfeest.

 

de persoon in kwestie zou toch hetzelfde blijven , en het veranderen van het uiterlijk zou daar niets aan af doen.

 

waar zijn we mee bezig , ? in stapjes afschaffen van ons sinterklaasfeest ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das oud nieuws van vorig jaar oktober.

Amsterdam moet op last van de rechter viering aanpassen.

Vers van de pers is dat Hema, Albert Hein, Bart Smit en Bijenkorf dingen gaan aanpassen.

 

Ongelofelijk, ik word er stil van. Er was zelfs een facebook pagina iets van Pietitie met meer dan 2 miljoen likes.

Een rechter heeft mijns inziens niets te vertellen over een volksfeest. Net zo goed dat ik zelf mag bepalen hoe ik over straat gekleed gaat.

 

Ach ik moet me hier ook niet aan ergeren en over opwinden, zal wel komen omdat ik een ouwe zak begin te worden ;)

 

De dag dat je vasthoudt aan het oude en niet meer meegaat in vernieuwing is de dag dat je uitgeblust je dagen zit te tellen achter de geraniums...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan maar achter de geraniums theparasol :P

Er is al zoveel veranderd in de tijd dat wij op deze aardkloot rondlopen,dat het voor ons oude lullen wel eens te hard kan gaan.

Maar we zijn wel heel ver gezakt als  een rechter ook al geen gezond verstand meer heeft om een normale uitspraak te doen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

was het niet zo dat die str*ntho*r van de verenigte naties Verene Shepherd) zich uitsprak tegen zwate piet en pleite  voor een totale afschaffing van ons sinterklaasfeest.

 

de persoon in kwestie zou toch hetzelfde blijven , en het veranderen van het uiterlijk zou daar niets aan af doen.

 

waar zijn we mee bezig , ? in stapjes afschaffen van ons sinterklaasfeest ???

Waarom kloegen ze er bv 30 jaar geleden niet over , en nu wel ??

Hebben sommige van die klagende onmensen de roe te veel gekregen ,

kwam dus sint & piet nooit bij hen langs ?? Och arme :( :( :( :(

Willen ze de piet aanpassen , of sint & piet eventueel zelfs verbieden ??

Wel , schaf ALLE feestelijkheden af , dan kan niemand meer klagen , vwala !!!!

Wie dan nog klaagt dat ze hun feest niet meer mogen feesten ,

straf hen met een boete van 1.000.000€ , zonder uitstel !!!!

Blijven ze dan nog zeuren , een boete van 10.000.000€ zal wel genoeg zijn zeker ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...