Ga naar inhoud


Sat4all verschrikkelijk traag en vaak buiten bedrijf.


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Ik mag 's ochtends graag 'even' op Sat4all kijken. Maar de laatste week steevast of heel erg traag of een SQL Database error. De rest van de dag is Sat4all wel bereikbaar maar ontzettend traag. Weet niet of het door de overgang naar HTTPS protocol komt, maar het valt erg op...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier is het ook al een poos traag geworden, moet dus altijd wachten voor een pagina opent, ook die SQL error komt meermaals voor.

Jammer, het bederft het navigeren op het forum dermate dat ik er de laatse tijd vroegtijdig mee stop.

 

Heel veel andere sites gaan echter als de bliksem, jammer dus.

 

Firefox, en op meerdere pc's hetzelfde probleem.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weinig tot geen problemen. Het gaat trager, maar dat wijt ik aan mijn firmware upgrade van mijn fritz!box omdat dit toen optreed.

Op mijn desktops en laptops win 7.0 of 8.0 en google chrome gaat het betrekkelijk snel. Merk niet op dat deze site niet trager gaat dan andere. Zowel facebook als twitter die ook via https werkt, gaat even snel als deze.

's nachts is het verbeterd bij mij.

Zelfs via 3G is het prettig te doen op sat4all.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval op de iPad. Safari als browser dus... Probleem treedt alleen op bij Sat4all en geen enkele andere site. Maakt ookniet uit of ik Chrome gebruik. Saillant detail: bij het opvragen van een forum item lijkt het net of de pagina stopt en vervolgens opnieuw wordt geladen. Progress bar start tot ongeveer één derde van de pagina. Gaat dan terug om vervolgens wel de pagina te laden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

S'morgens hier als ik beetje voor 8 uur wil kijken soms error op de page, wacht ik even dan is ie na 8 uur meestal weer beschikbaar, en is idd ietsjes trager.

Ik gebruik firefox

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ISP's verbreken 1 keer per dag de verbinding, waarna je een nieuw ip adres krijgt.

Dat moment wordt na 24 uur herhaald.

Wanneer dat moment bij jou net voor 8 uur ligt en je dan gewoonlijk sat4all kijkt......

 

Bij een Fritz!box kan je dat moment zelf bepalen, ik heb dat ingesteld tussen 4 en 5 uur.

Wanneer je in het logboek van je modem kijkt zal je moeten kunnen zien op welk moment van de dag jou ip adres vernieuwd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al 6 jaar hetzelfde ip adres, dat geld dan alleen voor kabel gebruikers en/of belgische, en misschien nog andere buitenlandse verbindingen?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ISP's verbreken 1 keer per dag de verbinding, waarna je een nieuw ip adres krijgt.

 

In den Belgique misschien ... Ik heb geen vast ip-adres van mijn provider, maar het is al wel maanden hetzelfde. Alleen als ik mijn apparatuur dagenlang uitschakel krijg ik bij het weer aanmelden een nieuw adres toegewezen.

 

Overigens heb ik op tablet noch PC enig probleem met sat4all bereikbaarheid.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad soms traag en met storing maar werd altijd weer opgelost.

Hier heb ik een vast ip-adres en dat wisseld alleen als ik daar om zou vragen.

post-51681-0-09111200-1411642470_thumb.png

post-51681-0-72904700-1411643251_thumb.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Ik heb VDSL van XS4ALL met vast IP. Al sinds 2001. Vroeger zelfs 4 vaste IP nummers. Door de schaarsheid van IPV4 is dat een aantal jaar geleden teruggebracht naar 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...