Ga naar inhoud


Vu+ Solo 4k voorgesteld op Angacom


Clemens-vuplus

Aanbevolen berichten


Pure onzin VTI 9.0 draaien geen enkel probleem ondervonden met cccam dus ben er zeker van dat je op de sol 4k ook geen problemen zal ondervinden

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee CCcam werkt niet met de Solo 4k.

Wel met andere Vu+ boxen i.c.m. VTi 9.0, maar niet met de Solo 4k.

CCcam is gecompileerd voor mipsel, en er zijn geen sources om het voor ARM te compileren.

De 4k draait op ARM.

Werkt dus niet.

Oscam werkt, en alles wat met CCcam werkt, werkt ook met Oscam, dus ik zie geen probleem.

Dus ja je kan hem gerust kopen.

 

CI+ werkt overigens ook nog niet met de Solo 4k, maar dat zou kunnen veranderen in de toekomst.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zonder problemen Oscam geïnstalleerd op mijn Solo 4K.

En voor het eerst in mijn leven uberhaupt een softcam gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Tonski ondertussen werkt CI+ inderdaad wel met de Solo 4k, zat in de tweede Update na de Release van VTi 9.0.

Mijn bericht van toen is gewoon verouderd ;)

Ben wel benieuwd of de emm's ook correct worden verwerkt, om kijkrechten te verlengen en alle andere nodige info.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij schrijft toch dat het werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...