Ga naar inhoud


RTL Z pas om half negen met live nieuws


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De kijkdichtheid is volgens de Stichting KijkOnderzoek nog steeds 0,1% .

Iets zegt mij dat de toevoeging van RTL Z aan Canaldigitaal dat cijfer niet gaat veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Alleen dat Canaldigitaal aan RTL 7 voor die paar kijkers de hoofdprijs moe(s)t betalen rechtvaardigt het niet doorgeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nu wil iedereen RTL Z dan staat het een paar dagen aan en dan hebben ze het weer over een andere zender, het gaat dan ook meer over een zender erbij dan de toegevoegde waarde van de zender.

 

Stond hier overdag aan, was voor mij reden om over te stappen naar kpn

 

Nu tenminste disc science en RTL z

aangepast door Harley

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu ook beeld, is dan toch op dinsdag zoals hier ergens iemand had voorspeld. Voor sd valt beeld nog mee, nu ja ik heb ook niet zo'n kast van tv, ietsje kleiner geeft steeds wat beter beeld. Maar ja HD had beter geweest, maar we kunnen tenslotte kijken hé en daar ben ik heel tevreden mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2016 CDS komt weer met een SD versie

 

Voor een zender waar toch niemand naar kijkt lijkt me dat goed genoeg.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ha, ha ha, in de informatiebalk onder in beeld op RTL-Z is zelfs te lezen dat RTL-Z sinds vandaag ook te ontvangen is bij CanalDigitaal. :D

Ik weet zeker dat ze daar bij RTL erg blij mee zijn omdat veel vermogende Nederlanders in het buitenland zitten en RTL-Z toch graag via de satelliet willen ontvangen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maandag keken er nog 16.000 kijkers naar RTLZ, dat is 0,1%

 

Eens kijken wat Canaldigitaal daar deze week aan toevoegt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom noemen ze daar bij RTL het eigenlijk RTL Z en geen RTL News of RTL Info of zoiets ?

Dan weet iedere boerenlul waar het over gaat.

 

Het is al net zo wazig en niet te achterhalen als bij de Belgen waar ze een zender naar een koe: Klara of Ketnet en Canvas noemen. :crazy: :crazy: :sick: :sick:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...