Ga naar inhoud


RTL Z pas om half negen met live nieuws


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik ben RTLZ nu 4 keer tegengekomen bij het zappen, en elke keer waren ze reclame blokken aan het uitzenden.

 

Ik kan mij nu wel beter voorstellen wat het is om naar Digitenne te kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond bij de aankondiging van programma Van Liempt was te horen.... " en vanaf nu ook te zien via CanalDigitaal".  Ook vandaag nog steeds die melding op de nieuwsbalk.

@chukky2,  inderdaad altijd nieuws heet van de naald, is zeker een meerwaarde voor CanalDigitaal. 

De meningen over een nieuwszender lopen natuurlijk uiteen,de ene vindt het goed, de andere dan weer niet, ik zou zeggen voor elk wat wils. Voor mij een aanwinst, maar ja anderen storen zich dan aan de SD uitzendingen, maar op mijn LG tv valt dat heel goed mee. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij je lelijk vergist en het toch duidelijk wel meer kijkers zijn die nu weer naar RTLZ gaan kijken.

Als ik alleen maar naar mijn kennissenkring en het aantal mensen hier op de Spaanse camping kijk die weer enthousiast regeageren dat CD dit kanaal weer uitzend dan zijn het naar mijn mening wel duidelijk meer dan 100.

 

Maar ja, het blijft koffiedik kijken want niemand zal het echt te weten komen.

 

Ik ben in elk geval weer blij mee.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wel.

 

https://www.kijkonderzoek.nl/

 

Gisteren was het aantal kijkers (marktaandeel) 0.1%

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijkcijfers die pas per september een full audit ondergaan zijn ook niet echt relevant

en kijkcijfers zijn voor wat betreft de doelgroep ook niet interessant maar wel voor de reclame boys

en die vinden het pover

daar ging het toch allemaal om naast een goede nieuwsbericht weergave.

 

het concept 24 hours 7 days nieuws berichten waarmee tevens reclame wordt verkocht is passee!

het concept TV aan 24:7 en alles zien is passee

iedereen start met zijn timeshift opname of kijkt enkel on demand, wees eerlijk liefst zonder reclame

 

ciao ciao

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel of jullie er behagen in scheppen RTL Z af te kraken, en ze geen kans geven zich te bewijzen nu ze nog maar net op de satelliet zitten. Als jullie het niets vinden blijf je toch gewoon weg. :angry:

dat vind ik ook op een ander forum doen ze ditn ook altijd. blijf inderdaad weg bij cd er is bij jullie toch keuze genoeg

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...