Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat Telenet hier de hele tijd in dit topic komt doen, maar zelfs vandaag hebben ze nogmaals bewezen dat kun klantendienst zeer alert en behulpzaam is. Ik heb ze vandaag op de hoogte gebracht van de drastische bitrateverlaging die M7 doorgevoerd heeft bij hun radiozenders en dit gevolgen heeft voor de NPO-radiozenders via Telenet, dit werd onmiddellijk doorgegeven hogerhand en zal onderzocht worden met de belofte van hierover feedback te krijgen als er nieuws is.

 

De Facebook-pagina van TV Vlaanderen ziet er anders ook niet rooskleurig uit bij "berichten van bezoekers", met slechts hier en daar een reactie van hen. Ik kan het personeel van de TV Vlaanderen-helpdesk voor veel problemen zelfs niets kwalijk nemen, gezien de échte beslissingen in het buitenland gebeuren. Officiële cijfers zijn er niet van het TVV-klantenbestand, maar neem gerust aan dat dit bij Telenet zeker x 15 is!

 

Om toch nog een beetje on topic te blijven, ik heb vandaag eens gebeld naar de TVV-helpdesk om mijn oude "wereldbol"-module in te wisselen naar de nieuwste versie. Onmiddellijk iemand aan de lijn. Ik denk dat de persoon eerst wat aftastte waarom ik mijn module wou wisselen, maar toen ik over France 2 en Mezzo begon werd onmiddellijk een service ticket gemaakt om die in te wisselen en was die voor de rest best vriendelijk en behulpzaam.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om toch nog een beetje on topic te blijven, ik heb vandaag eens gebeld naar de TVV-helpdesk om mijn oude "wereldbol"-module in te wisselen naar de nieuwste versie. Onmiddellijk iemand aan de lijn. Ik denk dat de persoon eerst wat aftastte waarom ik mijn module wou wisselen, maar toen ik over France 2 en Mezzo begon werd onmiddellijk een service ticket gemaakt om die in te wisselen en was die voor de rest best vriendelijk en behulpzaam.

 

Zo is het bij mij ook gegaan.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil reageren op beiden. Voor dit geld 24,95, zijn er meer zenders. Maar als je ze geen moer schelen, is dit veel geld. Ik ga toch ook niet dagelijks 5 broden kopen om er telkens 3 weg te smijten!

En die commerciele rotzooi, (want zenders noem ik dat niet) betaal ik, omdat destijds gemaakte vervelende regelgeving mij verplicht.

Maar als ik bij wijze van spreken morgen enkel film1 kan nemen, dan gaat die rotzooi er meteen af, en kan ik die 13€ voor iets anders gebruiken.

Maar als tvv verdelers tegen hun zin die hardware verkopen, en al jaren slecht behandeld zijn, dan vraag ik me de toekomst af van tvv, als ze seca3/nagra beindigen. Misschien dezelfde weg als mobistar, weepee en snow.

En de klantendienst bij zowel bij tvv als bij cd is hetzelfde. Moet je maar eens als belg naar scarlet bellen.

Maak je geen zorgen vriend , tv Vlaanderen zie ik niet snel verdwijnen . Nog genoeg abo s dan je denkt! Ze draaien al bijna 10 jaar mee hoor. En stel dat het toch zo zou zijn gelijk hier vele denken he . Dan is er snel iemand anders die ze op de sat zal krijgen of over nemen.

En de grootste meerderheid van de klanten heeft nog nooit van sat4all gehoord en weten ook niet beter als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je u eens sterk kunnen in vergissen,wie wil er in een sterk bekabeld belgie nog investeren als ze klanten kwijt geraken.

vrees dat ze niet zoveel klanten meer hebben door de vele problemen van uitval enz.

zullen nog enkele zijn dat in buitenland zitten en op vakantie plaatsen nog een satelliet mogen plaatsen want veel kampeer plekken in belgie verbieden dat ook al en bieden zelf kabel tv aan.

ik vrees voor in 2016 als ze nieuwe ontvangers gaan uitbrengen dat velen zullen zeggen,weer investeren,

nee dank u,heb net een nieuwe voor de HD zenders gekocht.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel gissingen, je hebt niets aantoonbaar nog feiten die kloppen, typisch forum gekwetter, iedereen denk zomaar iets en dat moet dan voor de absolute waarheid doorgaan, helaas.

Maar dat komt toch omdat M7 geen cijfers per provider geeft ?

Dan kun je enkel op andere zaken voortgaan, en ik hoor in mijn omgeving zeer weinig over TV Vlaanderen, en als ik er eens iets van hoor is het negatief (iemand die naar Proximus of Telenet gaat).

 

Maar het idee dat ik hierboven lees, dat als TVV ermee ophoudt, er direct een andere aanbieder is, vind ik pas gemaksdenken.

Waarom zouden de aanbieders staan te springen?

Vlaanderen is maar een kleine markt, je moet heel wat investeren, en van die kleine markt is TVV een zeer kleine niche, en er komen steeds meer spelers op de markt (Netflix, Stievie, straks Mobistar?, enz.).

Ben er dus niet van overtuigd dat in geval van stopzetting de opvolgers staan te popelen.

 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun verhoogde aktivatie kost voor een smartcard, zal zeker niks goed doen. Als je bvb op een teede tv wil zien, ben je al 179€ kwijt, om te zien.

Als je dan ook niet meer kan switchen tussen kaarten.

Mijn nonkel heeft een abbo bij tvv. Soms wordt de 2de kaart gebruikt in de living en soms in de bijkomende leefruimte.

Ontvangers telkens afbreken?

En ze zullen wel weer een brief schrijven naar de abonnees, met hun groot gestoef, wat je met de neiuwe ontvanger kan doen, en alleen de voordeelen schrijven. Dan ook nog iets van verleng 2 jaar u abonnement op bvb basic plus en krijg de ontvanger voor slechts 59€.

Wedden, dat er zullen zijn die er gaan inlopen?

Noot: tijden, abonnementen en prijzen zijn een louter voorbeeld, geen gissing, of onbetrouwbare bronnen!

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik film1 heb, heb ik tijdelijk netflix stopgezet. Krijg wekelijks mails om terug lid te worden.

Maar tvv zal toch iets moeten doen, las gisteren dat er een gratise dienst komt van stievie, en die zenders zijn voor de modale vlaming al voldoende.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun verhoogde aktivatie kost voor een smartcard, zal zeker niks goed doen. Als je bvb op een teede tv wil zien, ben je al 179€ kwijt, om te zien.

Mijn nonkel heeft een abbo bij tvv. Soms wordt de 2de kaart gebruikt in de living en soms in de bijkomende leefruimte.

Ontvangers telkens afbreken?

En ze zullen wel weer een brief schrijven naar de abonnees, met hun groot gestoef, wat je met de neiuwe ontvanger kan doen, en alleen de voordeelen schrijven. Dan ook nog iets van verleng 2 jaar u abonnement op bvb basic plus en krijg de ontvanger voor slechts 59€.

Wedden, dat er zullen zijn die er gaan inlopen?

Noot: tijden, abonnementen en prijzen zijn een louter voorbeeld, geen gissing, of onbetrouwbare bronnen!

Of een 2e kaart die op de camping of een buitenverblijf gebruikt wordt, met de nieuwe ontvangers kun je ineens je ontvanger ook meesleuren.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

maw satt4 iedereen film1 bestaat niet op tvv film1 is van nederland voor zover ik dat weet als je filmnet wil moet je naar telenet gaan zoals prime ik heb dat gehad kan het weten als je 2maanden  prime heb was ik het al beu gezien altijd maar de zelfde fims herhalen moet je dan zoveel geld uitgeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

maw satt4 iedereen film1 bestaat niet op tvv film1 is van nederland voor zover ik dat weet als je filmnet wil moet je naar telenet gaan zoals prime ik heb dat gehad kan het weten als je 2maanden  prime heb was ik het al beu gezien altijd maar de zelfde fims herhalen moet je dan zoveel geld uitgeven

Ondertussen is er al een en ander veranderd en kan je als Vlaming ook bij de Nederlanders aankloppen om een officiële kaart bij hen te hebben.

Dus, als aanvulling op je TVV abo, kan je CDS nemen, en aanvullen met film of sport.

 

Als dat nou niet leuk is.

 

 

Neemt niet weg: als de nieuwe interactieve ontvangers opgedrongen worden, zit je dus met 2 van die dingen onder je tv tenzij ze alsnog aparte CI/CI+ modules voorzien die je in een iets flexibeler ontvanger kan steken...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

maw satt4 iedereen film1 bestaat niet op tvv film1 is van nederland voor zover ik dat weet als je filmnet wil moet je naar telenet gaan zoals prime ik heb dat gehad kan het weten als je 2maanden  prime heb was ik het al beu gezien altijd maar de zelfde fims herhalen moet je dan zoveel geld uitgeven

Volgens mij zijn al die filmzenders erg gelijklopend.

Ik bedoel dan Film1 tov. Prime tov. de Duitse variant, enz.

Het enige dat echt verschilt zal het aantal SD en HD zenders zijn.

Maar als dus volgens jou Prime niets waard is, dan zie ik niet waarom dat bij Film1 anders zou zijn.

Je gaat iets meer Nederlandse films krijgen, en wat minder Vlaamse.

Dat die zenders veel herhalen is ook logisch, je kunt toch geen 24 uur per dag voor de TV zitten ?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste zzzzzz waarom zou ik film 1 nemen als ik telenet afgezegd heefd had prime ben bij tvv omdat het op basis voor gewoon tv zenders goedkooper is dan telenet ik ben een vlaming geen nederlander waarom zou ik dan film 1 nemen begrijp mij niet verkeerd heb niets tegen nederlanders want heb zelf veel vrienden bij de nederlanders ik weet wat jullie hebben van tv in nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...