Ga naar inhoud


carbon motorcleaning gebakken lucht of?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Pff gelukkig zit er op mijn Piper Meridian niet zo veel fratsen op.

Al zitten daar wel 2 lcd schermen in, die alles laten zien, en een heleboel knopjes.

 

Wel leuk om te lezen, dat er bij de ene nog meer fratsen op zit als bij de andere, en dat de ene groter en zwaarder is als die andere.

Gelukkig heeft mijn Honda CRV niet zo veel dingen wat kapot kan gaan Alhoewel!

 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zitten er Garmins in die Meridan

En dan zeker tijdens de reis tegen je passagier zeggen,

go, ik weet eigenlijk niet waarvoor dat ene rode knopje is, laat ons eens kijken wat er gebeurt wanneer ik erop druk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piper Meridian met glas. Zo jammer! Meer dan een hoogtemeter, snelheidsmeter en een kompas heb je toch niet nodig?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die zitten er ook nog in, voor wanneer het glas het begeeft.

Wel gaaf, dat glas en al die verschillende knopjes, met de daarachter liggende mogelijkheden.

 

Terug off-topic. :)

 

Ik zou ook geen ether in mijn diesel willen spuiten.

Volgens mij gaat daar het motormanagement heel heftig op reageren.

En aangezien dat dan weer automatisch de garage gaat bellen met een rapport, moet ik daarna weer van alles gaan uitleggen de de werkplaats chef.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar tot de tijd dat die zijn zal het moeten doen met de systemen die er nu verkrijgbaar zijn.

 

Ik zal zeker niet beweren dat deze systemen nu ideaal zijn maar dat zijn de huidige zonnepanelen, windmolens en zo veel andere zaken ook niet.

Het is een 1e stap in de ontwikkeling van systemen die je helpen, als dat nodig mocht zijn, om je veiliger en heelhuids weer thuis te krijgen.

En dat er ook nadelen aan kleven zal zeker maar vooralsnog ondersteunt het de bestuurder voor het geval deze even niet oplet.

Heel handig is bijv. de verkeersborden zoeker, die zoekt continu de bermen of naar snelheidsborden en ontdekt hij er een dan geeft hij die op het display weer.

Is je eigen snelheid te hoog dan gaat hij knipperen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is precies het risico. Daardoor ga je steeds luier rijden. Het apparaat zal het wel beter weten. Krijg je van die grapjassen die de plomp in reden omdat de domdom dat aangaf.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben blij met de ondersteunende systemen die ik aan boord heb.

Ik hoef mij alleen nog maar bezig te houden me de primaire taken van de automobilist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, ipv. zenuwachtig je snelheidsmeter in de gaten te houden (en achter elk bosje te kijken of er ook weer zo'n stelletje struikrovers met een lasergun staan) gewoon lekker relaxed rond sturen.

Begint er dan wat te knipperen omdat ze er plotseling een bord hebben geplaats voor werkzaamheden die volgende week pas beginnen dan simpel even de voet van het gas om niet een paar dagen gespannen bij de brievenbus te moeten zitten om die enveloppe te kunnen onderscheppen voordat je vrouw die onder ogen krijgt   ;)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar maak ik me helemaal geen zorgen over. Op de A9 staan geen flitsers meer. Althans niet het stuk dat ik rij. Rij daar iedere dag 130-140 en de afgelopen 5 jaar geen prent meer gehad.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij rijdt op een witte motor met een blauw zwaailichtje?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zilvergrijze motor zonder zwaailicht. Maar ik hou wel van doorrijden. Ik kan niet wachten tot we op alle snelwegen 130 kunnen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zolang je maar niet boven de "Mulder" snelheidsgrens komt, kost het je wanneer je nat gaat, alleen geld. :D  

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...