Ga naar inhoud


Dit jaar weer een herhaling van de kerstklasiekkers op tv?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Terwijl de sint met zijn pieten, in het guur weer, snoep en kadootjes naar de brave kindjes brengt, dacht ik in de vooravond al een stap verder naar de kerstman, en de tijd rond kerstdag.
Ik dacht, gaan ze voor de zoveelste keer weer hun kerst klasiekkers herhalen?
Wat zien we veel rond de kerstdagen:
Een of meerdere van "home alone"
Schone schijn, waar hyacinth bucket naar haarzelf kerstkaarten schrijft.
Mr bain, die poogt een kerstkalkoen te bakken voor zijn vriendin.
Ken jij ook nog kerstklasiekkers die elk jaar steevast weerkeren?
Noem ze op, wie weet zijn ze toch nog eens de moeite om op te nemen en te zien, aangezien ik met kerstdag zelf alleen thuis ben, en dan zou home alone wel de pijn verzachten.
Merry xmas, en wanneer komen de kerstavators terug?
 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een popcorn hour met zoveel kerstfilms, ik kies er elk jaar drie uit samen met m,n vrouw en ga gezellig met wat vloeibaars voor ons lekker kijken, prettige kerstdagen alvast..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de 1ste kerstdag, de Home Alone 1 t/m 4 maar ja ze hebben niets anders.

 

Voor de liefhebbers een alternative filmlijs;

 

Ga deze die dagen maar eens bekijken;

 

Grudge
MINIONS
Spooks.The.Greater.Good.(2015)
seal.team.six.the.raid.on.osama.bin.laden
Tie Phojoiseen
Michael Jackson - Thriller 1982
Gary Moore - Live At Monsters Of Rock
Michael Jackson Number Ones
Good Morning Vietnam (1987)
Jonanderson

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ieder jaar gewoon hetzelfde, leuk toch je kijkt 1 keer en de komende 5 a 6 jaar laat je de TV uit staan.

 

De alternatieve troep ligt niet in mijn lijn. Had mijn hopes up voor minions maar kon er geen moment om lachen wat een flop.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Totdat de rekening daarvoor op de mat valt.

 

Terug on topic.

Welke klassiekers kijken jullie tijden de kerstdagen?

 

Verleden jaar heb ik een paar spagetti westerns op Blue Ray gekocht en once upon a time in the West zitten kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon op TV aan laten staan Tom And Jerry Hijinks Shrieks (1965)

Dan, omdat het altijd nog wel leuk is deze ook nog, Good Morning Vietnam (1987)

En dan natuurlijk niet de onderstaande.
Home Alone 1
Home Alone 2
Home Alone 3
Home Alone 4

post-51681-0-83068100-1449599077_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou niet van die "kerstfilms"...  Ik kijk altijd graag Krimi's. Scandinavische of AT/DE/CH krimi's....  en ik neem altijd wel wat op als het me interessant lijkt, en voor mij "te laat" uitgezonden wordt, óf als er 2 samenvallen. Op die manier heb ik altijd wel iets op de 'buis'.

Op Heiligabend is er meestal bar weinig... maar meestal wel een herhaling op ZDF_neo of zo... op 1e en 2e kerstdag heb je soms meer geluk, maar de hele kersttijd is er erg weinig goeds te zien...  Maar ik heb de Zweedse reeks "Modus" die een poosje geleden op TV4 uitgezonden werd nog niet gezien, en wat ik hoorde was die goed... dat zijn 8 afleveringen, dus ik kom de kerstdagen wel door.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reis om de wereld in 80 dagen of ....

Those Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 Hours 11 Minutes.

 

Dat zijn echte kerstklassiekers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...