Ga naar inhoud


Niet-FTA kanalen verdwenen


meg96

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Enkele dagen geleden zijn al de niet-FTA kanalen plotseling verdwenen.
FTA kanalen zijn er nog.
Ik gebruik nog steeds een (oud) Philips 6073 receiver en een zwart-wit CanalDigitaal kaartje. Online-heractiveren van de smartcard werkt niet.
Heeft iemand suggesties ?

Bedankt !

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Goedemorgen, welkom op dit forum.

 

Heb je de afgelopen tijd post gehad van Canaldigitaal?

Is je adres nog bekend bij hun?

 

 

De Standaard definitie kanalen en het settop box abonnement worden uitgefaseerd, er wordt binnenkort alleen nog in HD uitgezonden.

Je zal een HD ontvanger en een schotel gericht op Astra 3, 23,5 graden oost moeten plaatsen om verder te kunnen kijken naar je programma's.

Ook je kaartje wordt vervangen.

 

Je krijgt daarvoor een aanbod van Canaldigitaal, wanneer je ze belt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet dat de SD kanalen binnen enkele maanden zullen verdwijnen, en ik ben wel van plan om naar de HD uit te stappen, maar momenteel wil ik die graag de nederlandse SD kanalen kunnen kijken. De info over de kanalen (volgende programma, enz.) krijg ik wel, maar toch geen beeld. Online-heractiveren deed het niet. Weet iemand wat ik moet doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, Canaldigitaal bellen.

En vragen de kaart voor die tijd te reactiveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kaart is uitgeschakeld, waarschijnlijk omdat of je adres niet bekend is, of dat je niet hebt gereageerd.

Je zal echt moeten bellen om weer beeld te krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een set-top-box pakket abonnement met registratie op een nederlandse adres, maar ik woon tegenwoordig buiten Nederland. De vrienden die op de NL adres wonen hebben mij de brieven van CD wel doorgestuurd (over de wisseling naar HD, de 10€ per maand deal, enz.) maar ik had niet begrepen dat ik onmiddelijk moest reageren. Waarop eigenlijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men zal het ook zonder problemen weer inschakelen.

Maar heb je de afgelopen tijd post gehad van Canaldigitaal?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maandag even bellen.

 

De eerste zenders worden over ongeveer 4 weken uitgeschakeld, voor de zomer is het over en uit met de SD kanalen.

 

Je zal toch je moeten beraden hoe je in de toekomst tv wilt gaan kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was van plan om de basis-pakket te gaan kopen voor mei 2016, maar ik was vaak op reis voor mijn werk, dus nog niet gedaan. Ik heb al een HD receiver (een SAB) en een duo-LNB die ik nog niet heb gebruikt.

Maar NU willen wij graag onze SD nederlandse kanalen kunnen kijken !

Kan de heractivatielijn van CD (035 - 6 477 477) niet op zondag worden gebeld ? Ik bel trouwens vanaf het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...