Ga naar inhoud


autolampenset


blitzteam

Aanbevolen berichten


Dat is gewoon een standaard H7 lampen setje. Dus gewoon even kijken welke lampen er in een Scenic moeten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bij aanschaf van de auto gewoon 1 koplamp en 1 achterlamp als reserve er bij kopen en je bent er.

Kun je onderweg een lamp vervangen (als dat tenminste kan want bij sommige auto's is het toch wel een hele opgave) en kun je thuis meteen ook even de andere lamp vervangen want die gaat vrijwel zeker ook op korte termijn stuk.

Deze nog goede lamp gebruik ik dan als reserve lamp om onderweg wat te kunnen vervangen en dan thuis even nieuwe bestellen (dat is toch vaak wel een stuk goedkoper dan bij het tankstation) en deze gaan plaatsen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gerrit B,

 

 

 

en dan thuis even nieuwe bestellen (dat is toch vaak wel een stuk goedkoper dan bij het tankstation) en deze gaan plaatsen

 

Bestellen ?

 

Of even Action ondernemen ;)  ............ , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan, maar wil je lampen die meer licht geven en langer mee gaan dan toch even een webshop in Duitsland bezoeken en ze daar bestellen. (vaak goedkoper dan hier)

Zoveel haast heeft het meestal toch niet en heb je die een week later binnen dan is dat ook geen ramp.

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als die renault net zo veel lampen vreet als mijn 307 destijds dan kan je beter meteen een doos van 12 lampen bestellen. Mijn record was 6 weken met een setje, en ik kon ze op een gegeven moment binnen 5 minuten verwisselen in het donker.

 

Tegenwoordig gelukkig xenon verlichting en nog een auto gehad met led koplampen, dus lampen verwisselen heb ik al jaren niet meer gedaan. In mijn huidige auto ligt wel een setje reserve lampen, maar die zal ik hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebben.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk jij dat Duitse lampen beter zijn?

 

Duitse lampen zijn niet beter, maar dezelfde betere lampen die je hier koopt zijn in Duitsland (als je de juiste adressen weet) vaak wel stukken goedkoper.

 

Maar inderdaad in mijn Ford ook alleen maar led verlichting en de enige gloeilampjes die je daar nog zou kunnen vervangen zijn die van de kentekenverlchting  (ik weet ook niet wie dat bedacht heeft :crazy: )

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...