Ga naar inhoud


hd zenders inladen lukt niet. Ik heb een lg met ci module


petr

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Heb je ook je schotel op de HD zenders gericht?

 

Om je te kunnen helpen moet je toch wat meer vertellen over je satelliet situatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp het niet helemaal.

 

Als de schotel nog op Astra 19.2 staat gericht zou er toch een HD zenderlijst geladen moeten worden.

Dat er dan geen beeld is kan dan als oorzaak hebben dat de schotel geen signaal krijgt van de HD zenders op Astra 23.5

 

Vraag me dus af of de schotel al is aangepast voor de ontvangst van de HD zenders op Astra 23.5

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter verduidelijking ik heb totvorige week gewoon Hd zenders ontvangen, canal digital heeft 31 mei zenders gewijzigd en moest ik zenders opnieuw inladen wat niet lukt,. Ik heb een lg tv met met ci module canal digitaal gebeld die geven niet thuis

,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, wat je fout doet weten wij niet, je vertelt namelijk niet wat je doet en waar dat mis gaat.

Je LG TV is niet door Canaldigitaal geleverd, de tv handelaar heeft je tv geleverd, dat is het juiste adres voor commerciële support.

 

Op het forum kunnen we je met raad en daad terzijde staan, maar dan hebben we meer gegevens nodig.

 

Rond 31 mei is de symbool rate veranderd van een aantal transponders, van 27.500 naar 29.900.

In je tv moet je die waarden over nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een LG tv met ci module en heb zonder problemen de drie transponders handmatig verandert. Ga in menu naar satelliet, ga dan vervolgens naar transponders aanpassen, nu krijg je een overzicht van alle transponders op de 23.5 sat, vink vervolgens  bvb de 12187H, aan en klik je op rechterkant transponder wijzigen. Nu kan je de symbool rate aanpassen van 27500 naar 29900 en druk dan ok. Ga nu vervolgens terug naar hoofdmenu sat en klik op handmatig afstemmen, zoek vervolgens opnieuw de 12187H en klik beneden op update , nu zie je in balk dat hij zenders zoekt, heeft hij alle zenders op deze transponder gevonden dan druk je ok en kan de volgende transponder aanpassen. Veel succes. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor reacties. Ik ben er intussen achter wat het probleem is. Lg tv ic module wordt niet ondersteund door canal digitaal. Ik kan vrije zenders maar geen HD en NEd. Zenders. Dus losse kastje weer ingeschakeld maar deze is ook niet goed compatibel met lg tv. Alle instanties leggen het buiten hun zelf. Dus een nieuw kastje of wachten op glasvezel in buitenfebied

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor reacties. Ik ben er intussen achter wat het probleem is. Lg tv ic module wordt niet ondersteund door canal digitaal. Ik kan vrije zenders maar geen HD en NEd. Zenders. Dus losse kastje weer ingeschakeld maar deze is ook niet goed compatibel met lg tv. Alle instanties leggen het buiten hun zelf. Dus een nieuw kastje of wachten op glasvezel in buitenfebied

Alleen de sr is gewijzigd, van een aantal transponders was de sr al 29900.

Waarom zou het dan nu niet meer werken??

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze vertellen wederzijds dat ze elkaars product niet ondersteunen, maar daarom is er geen reden waarom het niet zou werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde ouderdom als de mijne (net 2 jaar geweest), bij mij lukt het zonder problemen, zou toch moeten lukken. je doet toch ergens iets niet goed. Als je in menu naar satelliet instellingen gaat, geven die signaal? Astra19.2, Astra23.5? Staan je diseqc instellingen nog goed?

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...