Ga naar inhoud


Hybride Ontvangers en alweer beperking Hardware


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Ze gooien bij de supermarkt elke dag kilos aan biefstuk weg, dus die 2 gejatte zullen ze ook niet missen.

 

En eerlijke mensen bestaan naar mijn weten niet, en als die er wel mochten zijn dan kun je die op 1 hand tellen. Hier op het forum wordt daarom vaak voorgedaan dat men roomser is dan de paus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

(...)maar daarvoor betalen de overige vaste klanten steeds meer.

 

En dat geloof ik nou weer niet...

Je gelooft toch niet echt dat als CD een half miljoen klanten meer krijgt, ze dan de prijzen plots gaan verlagen?

 

Vergelijk het met Sky DE, en Sky UK...  beiden verhogen de prijzen ook weer eens, terwijl ik over beide vernam dat ze meer abonnees hadden dan eerder...  

Een verschil is dan nog wel dat beide Sky pay tv bedrijven, zuiver een aanvullende betekenis hebben, voor mensen die graag "extra" kaalen ter beschikking hebben... Bij CD moet je je abonneren om de normale standaard NL tv te kunnen ontvangen.  Het is dus een meer basis behoefte waarvoor flink betaald moet worden, die ik zowel UK als DE FTA uitgezonden wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze gooien bij de supermarkt elke dag kilos aan biefstuk weg, dus die 2 gejatte zullen ze ook niet missen.

 

En eerlijke mensen bestaan naar mijn weten niet, en als die er wel mochten zijn dan kun je die op 1 hand tellen.

Misschien sta je aan de verkeerde kant van de lijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

(...)maar daarvoor betalen de overige vaste klanten steeds meer.

 

En dat geloof ik nou weer niet...

Tja, ik kan mij voorstellen dat jij vanuit jouw wereld beeld je niet kan voorstellen, dat wanneer er aan de ene kant een Euro uitgaat, die er aan de andere kant toch echt ingestopt moet worden.

 

Alle abonnees betalen de rekening voor de huur van de transponders, naast alle variabele kosten.

2 keer zoveel betalende abonnees betekent dat per abonnee slechts de halve huur opgebracht hoeft te worden.

En dan heb ik het nog niet eens over de extra beveiliging die de abonnee mee mag betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet een kanttekening.

Wanneer het even iets minder gaat verliezen ze hun geld.

 

Iets wat tegenwoordig vaker voorkomt als geld verdienen, kijk eens naar de bedrijven die in het afgelopen jaar hun deuren hebben gesloten, en waar de eigenaren (aandeelhouders) hun geld kwijt waren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je bent ook een piraat die niet wilt betalen voor wat je consumeert. Persoonlijk ben ik altijd zeer verbaasd dat mensen zo openlijk op forums roeptoeteren dat ze de wet overtreden.

 

Fout, bij mij is er nog geen omslagpunt, maar weet dat er bij mensen die de touwtjes moeilijker aan elkaar kunnen knopen op zoek gaan naar alternatieven. Als bij mij het omslagpunt komt, dan zal ik niet de eerste van ik weet niet hoeveel mensen zijn die naar alternatieven zoeken.

 

Edit:

 

Zoals ceesv al schreef, we dwalen van de hybride ontvanger! af, dat is hier het onderwerp.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die worden daar FTA uitgezonden omdat alle kijk en luistergeld / belastingbetalers in die landen er aan mee betalen.

FTA is niet hetzelfde als gratis.

Nja... FTA is wel ontvangst zonder extra kosten. De F staat voor "Free"... Ook in Nederland wordt er geld van de bevolking gevraagdvoor de nationale public service... dit wordt geind via de inkomstenbelasting zoals je wellicht weet.  De vergelijking gaat dus echt wel 100% op.

 

Een hybride ontvanger kan ook een DVB-S(2)/DVB-T(2) combi ontvanger betekenen... volgens mij is dat zelfs de meest verbreide vorm van hybride receivers...  Daarmee is dan eigenlijk voordeel te halen, want de public service is dan in ieder geval zonder extra kosten via dvb-t te ontvangen...  de commercielen blijven daar gewoon van 2 walletjes eten, maar goed, niemand is verplicht dáárvoor ook nog eens te gaan betalen.

 

ceesv, zelfs met "mijn wereldbeeld" heb ik nog niet vastgesteld dat de prijs daalt als er meer abonnees komen op een bepaald pakket...  dat heb je overigens ook niet weerlegd, want ook met jouw wereldbeeld kan je dat niet ...  als er minder abonnees komen, zou het inderdaad kunnen zoals jij zegt, dat de prijzen stijgen, omdat de vaste kosten door minder mensen betaald moeten worden.  Maar ik heb een vermoeden dat deze kapitalistisch georienteerde commerciele bedrijven alleen maar in winst geinteresseerd zijn...  en dus geen prijsverlagingen aanbieden bij grotere belangstelling. Zouden ze dat wel doen, denk ik dat er behoorlijk wat meer mensen een abonnement zouden afnemen.

Maar goed ik vermoed dat een bedrijf als canaldigitaal voldoende klanten heeft, anders zouden ze hun marketing strategie wel aanpassen denk ik.  Dat bedrijven hun deuren sluiten heeft in veel gevallen met hun eigen strategie te maken. Wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op zijn neus is een spreekwoord wat maar al te waar is.  Door het invoeren van beperkende hardware, en zenders die de klant alleen maar via een "binnenlandse" internetverbinding kan ontvangen, zou wel eens negatief kunnen uitpakken...  dat zou zomaar een reden voor het sluiten an de deuren kunnen betekenen, als er te veel klanten het niet eens zijn met deze strategie.  Dat zal de tijd leren... De klant is heel wat kieskeuriger geworden, en slikt niet meer alles.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ter iknformatie, Canaldigitaal heeft de prijs van mijn abonnement begin dit jaar spontaan verlaagd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter iknformatie, Canaldigitaal heeft de prijs van mijn abonnement begin dit jaar spontaan verlaagd.

dat was bij 1 lid als ik me goed herinner... ik weet niet meer bij wie. Was het bij jou??

Maar dat was wel iets "vreemds"... want ik herinner me de klaagzang van vrijwel alle abonnee's dat er meer betaald moest gaan worden. 2e kaarten die verdubbelden in prijs, abonnementen die stegen in prijs.... etc etc.

Die ene prijsdaling riep destijds ook vragen op bij veel leden, of dat ene lid dan niet de hele tijd "te veel" betaald zou hebben...   maar goed, als je de prijs OK vond, en daarna minder gaat betalen, is het uiteraard goed nieuws. Maar dat was wel een uitzondering, en geen regel.... ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...