Ga naar inhoud


Hybride Ontvangers en alweer beperking Hardware


Tripleboy

Aanbevolen berichten

nee, niet op dit forum, valt onder de noemer "payservers" en daar houd men hier niet van. Google maar eens op 'commerciële iptv servers' - meer zeg ik niet.

M7 loopt alweer achter de feiten aan, net als Ziggo wat dit betreft.

Zodra de "oranje" kaart er mee stopt in mijn VU+ en een orca kaart niet gaat werken, dan zeg ik definitief mijn abbo op.

Ik kijk toch veel IPTV en naar diverse andere aanbieders, dus laat die kabel en satelliet maar de zenuwen krijgen....

 

las ik laatst niet iets over een provider waar je per kanaal kunt betalen en zelf je pakket kunt samenstellen! ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als backuo misschien leuk, maar ik heb toch nog liefst mijn eigen kaartje.

Maar ik ben benieuwd naar de wettelijkheid van die ott.

Je betaald voor een dienst, en je zou mogen verwachtende zijn, alles te ontvangen zonder extra meerkost.

Ik hoop dat M7 zichzelf serieus bestraft met die techniek, dat ze zich erin verzuipen, en hun ott plannen moeten opdoeken.

Hier werken de grote isp's met data limieten, waardoor ondanks je internet hebt, je toch een extra kost hebt om iets te zien waarvoor je betaald!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is Nederland dus allemaal klagen en uiteindelijk niets doen en gewoon keurig betalen,

Zelfs als je een service over de grens niet krijgt.

 

Hoe lossen Belgen dat op?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op aanmoediging van de Vlaamse overheid word er nu veel meer van Provider gewisseld, terwijl ze voorheen honkvast waren, maar daar werden de prijzen steeds verhoogd, een beetje concurrentie en een website die de prijzen vergelijkt heeft de mentaliteit veranderd.

 

http://www.vreg.be/nl

 

https://www.aanbieders.be/internet/providers

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten af van het systeem van geografische rechten en de afdracht daar van. Satellieten zijn grens overschrijdend en met IPTV is wereldwijd ontvangst mogelijk. Waarom geen afdracht op basis van de verkochte abonnementen op een zender, of het daadwerkelijk kijk gedrag. Ik woon zelf in Brazilie, wil graag ook Nederlandse tv kijken en dat kan alleen via een niet legale IPTV optie. Als ik hier gewoon een legale optie kon nemen dan deed ik het, ik hoef geen paket van meer dan 2000 zenders als ik zelf een pakket kon samenstellen dan zou dat maximaal uit zo´n 20 zenders bestaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad - in plaats van altijd maar beperkingen op te leggen zou men beter eens luisteren naar wat de klant nodig heeft. De laatste paar jaren was het één onafgebroken stroom van technische beperkingen, zenderwissels (niet altijd verbetering) en prijsverhogingen.

er is inderdaad een zwijgende massa die alles slikt en maar braaf blijft voortbetalen, zolang ze maar naar hun pulpkanalen kunnen blijven kijken. Voor de meer veeleisende klant is de maat echter al lang vol, en wie nog niet naar "oplossingen" gezocht heeft die is ofwel niet aanwezig op deze forums of ze durven niet.

ikzelf had 3 top abbo's van CD, TVV en sky, momenteel schiet daar nog een "basis" abbo over van TVV en een 2e kaart van CD. En die bewaar ik nog "pro forma" want als ik écht rechtuit moet zijn dan kan ik stellen dat ik méér problemen heb met die kaarten in mijn system dan zonder. Tot spijt van wie het benijd, nietwaar m7 ? Jullie jagen een deel van jullie klanten recht naar de "alternatieve" oplossingen, en dan maar klagen dat die illegale servers zoveel klanten hebben.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eeuwige kip en ei discussie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien stel ik nu een rare vraag, maar gaat het HD-Light (€10,-) pakket (deels) van de satelliet af?

 

Sorry, maar wat betekend OTT?

 

Ik kan dit niet goed volgen, maar als ik nu een originele witte Seca3 module koop, heb ik daar dan wat aan m.u.v. dat deze beperkingen heeft net als alle andere apparatuur van Canaldigitaal?

 

Ik ben eind vorig jaar overgestapt van het STB-pakket naar het 10 euro per maand pakket, als dat duurder wordt of TV en Radio op een andere manier dan via de satelliet binnen komt, heb ik hier dan nog wel wat aan?

 

Heeft het ook nog zin om in alternatieve (satelliet) apparatuur te investeren?

 

Ik heb een heel smal wifi lijntje, heb toestemming die te gebruiken, maar de snelheid is na het vervangen van de modem zwaar achteruit gegaan, mocht er dus gesproken worden over ook RTV kanalen via het internet, dan ben ik klaar met Canaldigitaal.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad - in plaats van altijd maar beperkingen op te leggen zou men beter eens luisteren naar wat de klant nodig heeft. De laatste paar jaren was het één onafgebroken stroom van technische beperkingen, zenderwissels (niet altijd verbetering) en prijsverhogingen.

er is inderdaad een zwijgende massa die alles slikt en maar braaf blijft voortbetalen, zolang ze maar naar hun pulpkanalen kunnen blijven kijken. Voor de meer veeleisende klant is de maat echter al lang vol, en wie nog niet naar "oplossingen" gezocht heeft die is ofwel niet aanwezig op deze forums of ze durven niet.

ikzelf had 3 top abbo's van CD, TVV en sky, momenteel schiet daar nog een "basis" abbo over van TVV en een 2e kaart van CD. En die bewaar ik nog "pro forma" want als ik écht rechtuit moet zijn dan kan ik stellen dat ik méér problemen heb met die kaarten in mijn system dan zonder. Tot spijt van wie het benijd, nietwaar m7 ? Jullie jagen een deel van jullie klanten recht naar de "alternatieve" oplossingen, en dan maar klagen dat die illegale servers zoveel klanten hebben.

Het gaat niet over durven, maar ook over mogen, en het aan de luide klok hangen.

Er was een alternatief, van iets op tv, van rond 2010. die heeft gewerkt tot begin dit jaar, totdat iedereen het aan de luide klok hing.

Het is nooit goed slapende honden wakker te maken, uiteraard, weet het een andere niet.

Maar ik hou het liefst bij een eigen (grijs) kaartje, want hetgeen waarover jij het hebt, is ...

Maar inderdaad, als hier een prijsstijging komt van de grotere of grootste speler, lees je vol klachten van prijsstijgingen, en dreigen ze hun abbo op te zegen etc. Maar ik denk, dat dit een zeer enkelingen zijn, want zoals je zegt, ze willen kost wat kost hun pulp zien, die al of niet, naar de wens van adverteerder gemanipuleerd is. Ik gebruik netflix, en voor een eerlijke prijs van 8€, zie ik ook veel, zelfs zonder die vervelende commercials. Voor mij een goede vervanger voor discovery, die gewoon niet te kijken valt bvb.

Mocht M7, onder de mom van, de zenders vragen het voor betere beveiliging, hun film kanalen enkel OTT aanbieden, dan is het over voor CD.

Met de mogelijk brexit, sprak er iemand, dat de mensen die geo blocking en digitale grenzen moe zijn, en wilde ze wel naar zien, echter zei die ook, dat vooral voor media, het in handen van America en Hollywood lag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

normal gezien hang ik dat niet aan de grote klok, juist omwille van de negatieve impact, maar soms wordt het me iets teveel - zeker als ik lees dat er wéér technische beperkingen gaan ingevoerd worden.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

normal gezien hang ik dat niet aan de grote klok, juist omwille van de negatieve impact, maar soms wordt het me iets teveel - zeker als ik lees dat er wéér technische beperkingen gaan ingevoerd worden.

En die zullen in de toekomst, steeds erger worden  :mad:  :( . Maar als ze onmenselijk worden, en eigenlijk enkel uit zijn op onze centjes om commercials te tonen, onderbroken door gemanipuleerde programma's, en andere zaken die we niet meer kunnen opnemen, of met de opname niet meer kunnen doen wat we willen, dan behoud ik enkel nog netflix, ik vind 8€/maand een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding  :)  ;)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...