Ga naar inhoud


Hybride Ontvangers en alweer beperking Hardware


Tripleboy

Aanbevolen berichten

tja ceesv....  er zijn meer mensen die op de prijs letten.  Heiligen zijn een uitstervend ras ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het mag dus niets kosten, desnoods gaan we illegaal handelen.

 

Wat is het volgende? de benzine is te duur, ik hevel de benzine wel over uit de tank van mijn buurman?

 

 

Ik moet inderdaad op de centen letten, wil best investeren, maar daar wel van kunnen profiteren. Als men het dan onmogelijk maakt van mijn investering gebruik te maken, of de prijs te hoog wordt, dan gaat zonder waarschuwing de knop ineens om.

 

Als ik een geld boompje in mijn tuin had staan, dan is het een heel ander verhaal, maar steeds meer mensen zoeken de alternatieven op, wat ik overigens niet zo gek vindt.

 

Ik ken nu al mensen die alleen nog vast internet afnemen, de rest trekken ze legaal van het internet, maar er gaan ook al velen over naar niet legaal kijken i.v.m. dat ze het willen zien, maar het geld er niet voor hebben.

 

Ik krijg het idee dat het los laten van die 30 zenders uit de regering, dit probeert te voorkomen, maar het omslagpunt is al bereikt, alleen nog niet zo groot als mensen denken.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is jaren de normale gang van zaken geweest, wanneer je geen geld voor iets had spaarde je net zo lang tot je het geld ervoor had.

 

Ik wens mij ook zaken, maar kan mij die niet veroorloven.

Het blijft dan een onvervulde wens!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jaren de normale gang van zaken geweest, wanneer je geen geld voor iets had spaarde je net zo lang tot je het geld ervoor had.

 

Ik wens mij ook zaken, maar kan mij die niet veroorloven.

Het blijft dan een onvervulde wens!

 

Nee, dat bedoel ik niet.

 

Sparen doe ik ook als ik iets nieuws nodig heb, maar als het vervolgens naar de knoppen geholpen wordt i.v.m. te duur = te veel geld, dan kan ik er niet meer voor sparen.

 

De keuze die ik dan heb is niet meer legaal af te nemen, maar zoeken naar alternatieven.

 

Ik heb een kastje op een mobiele telefoon internet verbinding zien draaien, gewoon op een braderie, niemand gezien dat het illegaal is, al heb ik daar zo mijn twijfels over, maar dat krijg je als bedrijven je alleen maar proberen uit te melken.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor mij ligt toch echt de grens bij het legaal zijn van een dienst/goed.

Op het moment dat je over die grens gaat, kom je op een hellend vlak en dat resulteert maar al te vaak in een harde landing in de realiteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV valt wel degelijk onder eerste levensbehoefte in Nederland, al heb je het dan over het goedkoopste van het goedkoopste.

 

TV is namelijk een informatiebron, dat is heel raar, want radio valt daar weer niet onder, vraag mij niet waarom, maar het is zo geregeld.

 

Ik vergelijk het met door rood licht lopen / rijden, het mag niet, maar hoe vaak gebeurd het per dag en hoe vaak gaat dat goed?

 

Tot nu toe houdt ik het netjes bij een abonnement, maar ik weet dat voor mensen waar geen cent te plukken valt de omslag al snel gemaakt is.

 

Netjes is het niet, maar houdt het als aanbieder redelijk, ga niet het onderste uit de kan halen, want dan creëer je omslag punten.

 

Zelfs Wouter Bos zegt dat je mag jatten bij een speech, lijkt mij ook niet netjes, maar wat ze bij de regering doen is ook vaak niet netjes.

 

Ik heb op dit moment een rechtszaak lopen om verder te kunnen komen i.v.m. mijn gezondheid, is dat normaal? Ik betaal daar maandelijks een flink bedrag voor, maar kan ik er wat aan doen dan ik complexe medisch problematiek heb opgelopen van kinds af aan? Ondertussen moet ik mijn recht gaan halen waarvoor ik maandelijks betaal. Dat is dus de wereld andersom, maar het gebeurd werkelijk hier in Nederland.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Digitenne is gratis, wanneer je stelt dat tv een eerste levensbehoefte is.

Dus waarom dan in de illegaliteit voor tv kijken?

 

Laten we tevens niet te ver afdwalen van het onderwerp.

De hybride ontvanger!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog steeds onduidelijk, of de Nederlandse streams in de hybride ontvanger mogelijk zijn buiten Nederland.

Er wordt gedebatteerd over die geo lock, maar wanneer komt daarin een doorbraak. Welke legale alternatieven gaan zenders e.d. vinden om het te omzeilen, dat verbod.

De markt is veel te gesloten, wat de prijzen te hoog maken. Mocht er Europees abonnementen mogelijk zijn, of iedere Europese pay aanbieder is verplicht aan iedere Europeaan een abonnement aan te bieden, dan zouden de prijzen mogelijks dalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je bent ook een piraat die niet wilt betalen voor wat je consumeert. Persoonlijk ben ik altijd zeer verbaasd dat mensen zo openlijk op forums roeptoeteren dat ze de wet overtreden.

 

hij betaald er wel voor maar aan de verkeerde persoon ;)

maar zo hou je wel beeld in deze moeilijke tijden ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hij betaald er wel voor maar aan de verkeerde persoon ;)

maar zo hou je wel beeld in deze moeilijke tijden ;)

Kijk, daar zit mu het misverstand.

 

Hij betaalt geen cent aan de rechthebbende, maar daarvoor betalen de overige vaste klanten steeds meer.

 

 

Wanneer ik de supermarkt de biefstukken meeneem zonder te betalen, worden die door alle andere klanten betaald.

Indien ik die biefstuk dan doorverkoop word mijn misdaad door de heler beloond.

De heler benadeelt slechts een groep, de eerlijke klant, die het verlies betaalt aan de supermarkt voor de gejatte biefstuk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...