Ga naar inhoud


Film 1 Drama


borenbas

Aanbevolen berichten


ik zit al een hele tijd te wachten ophet vervolg van "hell on wheels" dat op film1 sundance werd uitgezonden.

zeg me nu niet dat dit op film1 drama werd uitgezonden, het kanaal wat niet door CD wordt uitgezonden.

nu dat de HBO zenders zijn verdwenen zou ik het schandalig vinden moest CD nu niet het volledige film1 pakket doorgeven ! desnoods in SD, daar zijn ze toch zo goed in .........

 

 

Ik heb die serie nooit gezien en zag met de zoekfunctie op de site van Film1 dat serie 5 vanaf 17 maart 2016 is uitgezonden op inderdaad Film1 Sundance. Via Wikipedia vond ik dat serie 5 de laatste serie is die gemaakt is. Ik ben bang dat je dus nog lang moet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

serie 5 is in 2 gesplitst. De eerste helft werd in het voorjaar van 2016 uitgezonden. Ik weet dat de tweede helft nu in de USA loopt, en daar bijna afgelopen is. Feit is dat film1 meestal de USA release volgt, of toch kort erna, maar ik heb nog niets zien verschijnen op Sundance vandaar mijn vrees dat film1 de resterende afleveringen op Drama gaat uitzenden, welke niet in het CD pakket zit.

nu ja, ZO een drama is dat ook niet, ik kan die afleveringen ook van het internet downloaden, had ze wel liever rechtstreeks gevolgd maar bon.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het hier in de gaten houden en zelfs op je watchlist zetten.
Op je Dreambox zou ik een autotimer maken (voor alle Film1 zenders), dan weet je zeker dat het opgenomen wordt.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit al een hele tijd te wachten ophet vervolg van "hell on wheels" dat op film1 sundance werd uitgezonden.

zeg me nu niet dat dit op film1 drama werd uitgezonden, het kanaal wat niet door CD wordt uitgezonden.

nu dat de HBO zenders zijn verdwenen zou ik het schandalig vinden moest CD nu niet het volledige film1 pakket doorgeven ! desnoods in SD, daar zijn ze toch zo goed in .........

 

Vanaf 16 februari op Film1 Sundance:

 

post-40400-0-91953500-1483713639_thumb.jpg

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jean-claude

Volgens mij heb je dan ook Film1 go.

Daarmee kun je Film1 drama toch ook mee kijken?

Schaf een chromecast aan en stream Film1 drama naar je tv.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Beperkingen

 

  1. U kunt Film1 Go uitsluitend gebruiken binnen Nederland.

 

Mogelijk is dat een probleem...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...